قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ بازدید دانشجویان رشته معماری و مرمت از بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی از دیگر اقدامات به مناسبت هفته میراث فرهنگی به شمار می رود.

برگزاری بیش از پنج برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در استان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری شش برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی که از 28 اردیبهشت با نام روزجهانی موزه ها و میراث فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت : به همین مناسبت در روز 29 اردیبهشت بازدید از موزه های استان برای عموم رایگان بود.

بهمن عسگری سوادجانی با بیان اینکه به همین مناسبت دیروز پیاده روی عمومی نیز در شهرستانهای فارسان و شهرکرد نیز برگزار شد افزود : بازدید دانشجویان رشته معماری و مرمت از بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی از دیگر اقدامات به مناسبت هفته میراث فرهنگی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه مرمت اشیاء تاریخی واقع در گالری موزه باستان شناسی شهرکرد، آغاز بررسی باستان شناسی شهرستان بن از دیگر برنامه ها به شمار می روند گفت : افتتاح حمام باباحیدر فارسان با تغییر کاربری به سفره خانه سنتی با مشارکت بخش خصوصی از مهمترین برنامه های این هفته به شمار می رود که روز دوشنبه مورخ 3/3/95 راس ساعت 11 صبح بهره بازگشایی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.