عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: برجام یک توافقی بدون سود و مملو از ضرر بوده و هربار باید منتظر بهانه‌ای از سوی امریکا برای غارت اموال بلوکه شده کشور باشیم.

برجام توافقی بدون سود و مملو از ضرر بوده‌است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، شایان نادری عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در رابطه با برجام گفت: متاسفانه در مسئله برجام بجای اینکه طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند، فقط شاهد یکسری نامه‌نگاری هستیم که هیچ نتیجه‌ای هم نداشته است.

وی ادامه داد: با این رویه‌ای که در رابطه با برجام در پیش‌رو داریم دولت امریکا با اطمینان از نیاز داخلی دولت به بحث برجام و دستاوردهای آن هر بار به بهانه‌ای نقض برجام را تشدید می‌کند تا بتواند در مسائل دیگر از جمله تحولات منطقه برجام‌های دیگری را تحمیل کند.

نادری تاکید کرد: برجام یک توافق بدون سود و مملو از ضرر بوده و هربار باید منتظر بهانه‌ای از سوی امریکا برای غارت پول‌های بلوکه شده کشور باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولین  اوایل برجام  را شاه کلید رفع مشکلات عنوان کردند ولی بعد از مشخص شدن مفاد برجام و آگاهی مردم نسبت به اینکه برجام دستاوردی نداشته تغییر موضع داده و بیان می‌کنند قرار نیست معجزه‌ای شود یا اینکه اگر معجزه‌ای شود دستاوردهای آن را چند سال دیگر شاهد خواهیم بود، که این به نوعی فریب دادن مردم است.

این فعال دانشجویی گفت: دولت بجای دل بستن به برجام از اول باید به شاه کلیدی مثل اقتصاد مقاومتی تکیه می‌کرد نه اینکه برجام را کلید حل مشکلات می‌دانست.

وی افزود: دستاورد مهم برجام برای مردم و کشور این بود که بر بی‌اعتمادی نسبت به  امریکا افزوده شد.

نادری در خاتمه اظهار داشت: نکته جالب اینجاست که برجام دستاوردی نداشته ولی متأسفانه شاهد طرح برجام‌های 2 و 3 هستیم که این مسئله نشان از نقشه‌های شوم برای استحاله نظام دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.