قدس ‌آنلاین- تبریز: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه تبریز به یک شهر بین‌المللی تبدیل شده است، گفت: پروژه‌های بزرگ عمرانی و خدماتی شهری بدون همراهی و همکاری شهروندان اجراشدنی نیستند.

تبریز به یک شهر بین‌المللی تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، شهرام دبیری در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهیدان ابراهیمی با تاکید بر اینکه شهر در سایه تعامل و همکاری نهادها و سازمان‌های مختلف توسعه می یابد اظهار داشت: در سایه تلاش و تعاملی که بین شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز و تمامی نهادها و سازمان‌ها صورت گرفته است، شاهد تحول در چهره شهر تبریز هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه گردشگران و مسؤولان کشوری مختلف که میهمان تبریز می شوند، اظهار می‌دارند که چهره تبریز تغییر یافته است، افزود: تحول و توسعه بدون همراهی و حمایت مردم تحقق یافتنی نیست هیچ پروژه شهری بدون همراهی و همکاری مردم به سرانجام نمی‌رسد، زیرا شهر با پول شهروندان و از منابع عوارض و مالیات شهروندان اداره می‌شود.

وی با اشاره به وعده رئیس‌جمهور در خصوص لایحه مدیریت واحد شهری گفت: دکتر روحانی در روز شورا دو وعده بسیار خوب دادند لایحه مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها در صورت تحقق می‌تواند شهرداری‌ها را از وابستگی به تراکم فروشی و عوارض و پروانه های ساختمانی برهاند.

دبیری با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان ابراهیمی گفت: این پروژه با کیفیت بسیار خوب و در زمان وعده داده شده به اتمام رسید و با تکمیل آن بخش مهمی از رینک میانی تبریز تکمیل شد و اکنون شهروندان به سهولت و بدون رویارو شدن با ترافیک به جنوب شهر و ترمینال و راه‌‌آهن دسترسی مناسب خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه تبریز به یک شهر بین‌المللی تبدیل شده است گفت: گردشگری در انواع مختلف خود باعث رونق اقتصادی و کارآفرینی می شود و تبریز 2018 بهترین فرصت برای ماست تا با حداکثر تلاش خود زیرساخت‌های مورد نیاز برای گردشگری را در شهر پدید آوریم، تا میزبان شایسته‌ای برای میهمانان و گردشگران باشیم.

دبیری در پایان با تبریک صعود تیم ماشین‌سازی تبریز به لیگ برتر گفت: نشاط و شادابی شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی در شهر از وظایف شهرداری است که در این راستا اقدامات بسیار مناسبی نیز صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.