قدس آنلاین: یکی از چهره های تأثیرگذار این فصل تیم فوتبال سیاه جامگان به اعتراف بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران فوتبالی، رضا عنایتی، کاپیتان این تیم بود. عنایتی که از ابتدای فصل با پیوستن به ترکیب سیاه جامگان، فصل پر حادثه ای را آغاز کرد، در بازی پایانی لیگ برتر با وجود مصدومیت جدی، برای تیمش به میدان رفت تا در گام آخر هم همراه سیاه جامگان باشد.

 عنایتی : چند پیشنهاد دارم، اما می خواهم استراحت کنم!

به گفته محمدرضا عباسی، رضا عنایتی یکی از ستون های اصلی تیم فوتبال سیاه جامگان در فصل جاری بود، اما حالا پس از قطعی شدن بقای سیاه جامگان در لیگ برتر، بازیکن تأثیرگذار این تیم از شرایط خاص خود برای ادامه همکاری با این تیم در فصل آینده خبر می دهد و تأکید می کند، باید شرایط به کلی تغییر کند، در غیر این صورت همان اتفاقاتی که فصل گذشته برای سیاه جامگان رخ داد، دوباره تکرار می شود.
رضا عنایتی که این روزها روند درمانی خود را پشت سر می گذارد، درباره ادامه حضورش در ترکیب سیاه جامگان در فصل آینده می گوید: در حال حاضر چند پیشنهاد برای لیگ بعدی دارم، اما اکنون ترجیح می دهم به هیچ چیزی فکر نکنم، چون در حال حاضر در حال درمان هستم. به طور قطع پس از طی مراحل درمانی باید مدتی استراحت کنم تا نیروی خود را بازیابم، سپس درباره آینده تصمیم گیری می کنم.
وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود نیز می گوید: هم از ناحیه گونه و هم از ناحیه فک در بازی با ملوان دچار شکستگی شدم و برای درمان به تهران می‌روم. بازی با ملوان از عجایب بود و خوشحالم که به نتیجه دلخواه رسیدیم. از دقیقه 10 بازی هم درد شدیدی احساس می‌کردم، اما هر طور بود تا پایان برای سیاه‌جامگان در زمین ماندم. متأسفانه این روزها درد شدیدی در صورتم احساس می‌کنم و منتظرم تا از شنبه روند درمانی آن آغاز شود.
اما رضا عنایتی همانند بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران اعتقاد دارد باید در روند تیمداری مجموعه سیاه جامگان تغییراتی اساسی رخ دهد، در غیر این صورت دوباره این تیم با بحران رو به رو خواهد شد. وی با اشاره به اتفاقاتی که برای سیاه جامگان رخ داد تا سرنوشت این تیم به روز آخر کشیده شود، می گوید: فصل بسیار سختی را گذراندیم. واقعیت امر این است که مدیریت سیاه‌جامگان هم به این نتیجه رسیده که تنهایی تیمداری کردن واقعاً در این شرایط سخت است. امیدواری به این است که همچون هفته ماقبل بازی ملوان که تمامی مسؤولان به شکل خودجوش حامی ما شدند، در ادامه نیز حمایت خود را ادامه دهند. به یکی از مسؤولان گفتیم که اگر این حمایت‌ها همیشگی باشد، بدون شک می‌توانیم تیمی در حد رسیدن به سهمیه آسیا ببندیم.
مهاجم سیاه‌جامگان در خصوص چگونگی دریافت مطالبات بازیکنان و نحوه پرداختهای باشگاه به بازیکنان فصل گذشته از سوی مدیریت سیاه‌جامگان گفت: ترجیح می‌دهم راجع به رقم دریافتی‌ام صحبتی نکنم. مدت‌هاست که به در راه خدا بازی کردن عادت کرده‌ام. سال قبل از استقلال تنها سه درصد از قراردادم را گرفتم. یعنی خرج مدرسه فرزندانم و هزینه خروج از استانم بیشتر از پولی شد که از استقلال گرفتم. از زمان حضورم در صبا هم 400 میلیون طلبکارم و بارها هم صحبت کرده‌ایم، اما متأسفانه گشایشی حاصل نشده ‌است.
وی ادامه داد: از مهدی تاج، رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌خواهم که به این مسأله قاطعانه ورود کند. مسؤولان صبا و شهر قم بخوبی می‌دانند که اگر ما نبودیم، سرنوشت تیمشان بهتر از این روزهای پاس همدان نبود. نمی‌دانم چه اصراری به حضور تیم‌های بی‌پول است. در ایتالیا می‌بینیم که پارما را با آن عظمت و پیشینه به خاطر بدهی و نداشتن سوددهی، نابود می‌کنند. چرا نباید در فوتبال ایران لیگ را با پنج تیم، ولی با کیفیت برگزار کنیم؟ شنبه دوباره به دیدار تاج می‌روم تا در خصوص طلب‌هایم صحبت کنیم. امیدوارم حق ما را بعد از این همه مدت بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.