قدس آنلاین: رئیس کل دادگستری استان اصفهان برخی حرکات و اقدامات در جامعه توسط برخی افراد را از مصادیق فساد و مغایر با قانون، اخلاق، سلامت عمومی و عرف جامعه اسلامی دانست و از لزوم همکاری ضابطان پیشگیری و برخورد قانونی با این تخلفات خبر داد.

برخورد قاطعانه با مظاهر فساد و مغایر با قانون، اخلاق و عرف جامعه اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، کمیته ارتقای امنیت اخلاقی استان به ریاست رئیس کل دادگستری استان و با حضور دادستان عمومی و انقلاب و تنی چند از معاونان دادگستری استان و دادسرای مرکز اصفهان و فرماندهی انتظامی استان و تنی چند از معاونان وی تشکیل جلسه داد.

در این نشست رئیس کل دادگستری استان اصفهان برخی حرکات و اقدامات در جامعه توسط برخی افراد را از مصادیق فساد و مغایر با قانون، اخلاق، سلامت عمومی و عرف جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: لازم است دستگاه قضایی با همکاری ضابطان پیشگیری و برخورد قانونی با این تخلفات را در دستور کار جدی داشته باشد.

احمد خسروی‌وفا دوردور کردن خودروها در معابر و خیابان‌های سطح شهر را از مصادیق اخلال در نظم عمومی دانست و از توقف اینگونه خودروها و تشکیل پرونده و تعقیب قضایی متخلفین آن خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان برخورد قضایی و اعمال قانون توسط پلیس با بانوان راننده‌ای که اقدام به کشف حجاب حین رانندگی می‌کنند و همچنین توقف خودروهای با شیشه‌های دودی مغایر با قانون را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام و تصریح کرد: مقرر شد نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و پلمپ باغ تالارهای فاقد مجوز نیز اقدام کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.