سرپرست استانداری خوزستان گفت: ساخت ورزشگاه در این شهرستان یک امتیاز مناسب خواهد بود که به تقدیر از دلاوری، رشادت‌ها و جانبازی این مردم در دوران مقدس به آنها اعطا شد و انتظار می‌رود سازمان‌های دیگر نیز دست به چنین اقداماتی بزنند.

تمام سازمان‌ها به فکر توسعه و خدمت در خرمشهر باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، فرج‌الله خبیر ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمادین ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان در جمع خبرنگاران با اشاره به سخن امام راحل در مورد اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد اظهار کرد: ما در آن روز‌ها در شرایط نابرابر با دشمن قرار داشتیم و دشمن توسط مستکبران به صورت همه جانبه در حال حمایت بود.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی گروهی اندک ولی با هدف و با ایمان در مقابل گروهی بزرگ ولی بی‌هدف در عملیات بیت‌المقدس قرار می‌گیرد افزود: این گروه کم با ایمان و اتکا به خداوند در برابر دشمن ایستادگی می‌کند و خرمشهر به آغوش وطن باز گردانده می‌شود.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم پس از جنگ نیز بتوانیم ضربه‌ها و خسارات زیرساختی و روحی خرمشهر و آبادان را جبران کنیم خاطرنشان کرد: توجه و حمایت شرکت نفت و گاز اروندان در این منطقه به مردم و داشتن مسئولیت برای تامین امکانات برای مردم قابل تقدیر است و در کنار آن باید از منطقه آزاد هم تشکر داشت.

خبیر با اشاره به ساخته شدن ورزشگاه نفت و گاز اروندان در خرمشهر تصریح کرد: این یک ورزشگاه مناسب و مجهز است که به تشخیص فدراسیون فوتبال کشور بازی‌های فینال جام حذفی فوتبال همیشه در آن برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این حرکت یک امتیاز خوب و مناسب برای خرمشهر خواهد بود که به تقدیر از دلاوری، رشادت‌ها و جانبازی این مردم در دوران مقدس به آنها اعطا شد و انتظار می‌رود سازمان‌های دیگر نیز دست به چنین اقداماتی بزنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.