مدیرکل اطلاعات چهارمحال و بختیاری امنیت کشور را مرهون همراهی و تعامل مردم با دستگاه های امنیتی عنوان کرد.

امنیت کشور مرهون تعامل مردم با دستگاه های امنیتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، کوثری روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت: بدون شک امنیت و آرامش برقرار شده در کشور در وهله اول لطف الهی است و تلاش دستگاه های امنیتی و همراهی مردم نقش بسیار مهمی در استقرار امنیت در جامعه داشته است.
وی، تبعیت محض از ولایت فقیه را مهمترین رویکرد وزارت اطلاعات دانست و حفظ ارزش های اسلام و نظام، استقلال از جناح ها و احزاب، رویکرد تهاجمی و پرهیز از انفعال، ایجاد امنیت از طریق کسب اعتماد و همراهی مردم، مقابله نرم و هوشمندانه، صیانت و آگاه سازی اقشار مردم و همکاری در راستای تحقق شعار سال را ازدیگر اولویت های دستگاه امنیتی درکشور و استان عنوان کرد. 
وی، امنیت را بستر و تامین کننده فضا برای فعالیت های مختلف دانست و گفت: اگر در کشوری امنیت برقرار باشد، فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به خوبی انجام می شود.
مدیرکل اطلاعات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات در کنار دیگر دستگاه های انتظامی و امنیتی از جمله سپاه پاسداران و نیروی انتظامی چتر امنیت و آرامش را در سراسر کشور گسترده است.
وی جمهوری اسلامی را از قدرتمندترین و امن ترین کشورهای منطقه عنوان کرد و افزود: قدرت نظام و امنیت خوبی که در کشور برقرار است سبب شده تا دشمنان نظام در منطقه ایجاد ناامنی و شیطنت کنند.
کوثری در خصوص جنگ افروزی های دشمن در منطقه، یادآور شد: اطراف کشور را جنگ و ناامنی فراگرفته و بی شک هدف اصلی این ناامنی ها جمهوری اسلامی است که با تلاش نیروهای امنیتی تاکنون خطری متوجه کشور نشده و شاهد آرامش و ثبات کامل در کشور هستیم.
وی با بیان اینکه ایران فارغ از مسائل منطقه ای نیست، گفت: شیطنت های آمریکا برای احیای قدرت از دست رفته خود در منطقه، تقابل اسلام ناب با اسلام انحرافی داعش و تکفیری و تضاد حکومت ها از مهمترین عوامل ناامنی های منطقه به شمار می رود که به لطف الهی در تمام مناقشات بین ایران و آمریکا، برنده این میدان ایران اسلامی بوده است.
کوثری در ادامه با قدردانی از تلاش و فعالیت های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، گفت: مطبوعات و رسانه ها رکن اساسی توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می روند که با بیان صادقانه خواسته ها و مطالبات مردم و انعکاس درست اخبار می توانند به جامعه خدمت کنند.
وی، دقت نظر در انتشار اخبار را از مهمترین ضرورت های فعالیت های رسانه ای دانست و تصریح کرد: بهره مندی از علوم تخصصی رسانه، رعایت ملاحظات جامعه، نقد منصفانه و تولید محتوای مخاطب محور از دیگر ضرورت های حوزه رسانه به شمار می رود.
کوثری با ارزیابی مطلوب فعالیت رسانه های استان، افزود: با وجود مشکلات و نارسایی هایی که وجود دارد اما رسانه های استان عملکرد مثبتی داشته اند.
روز میلاد با سعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.