قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: نخستین مانور منطقه ای غرب و جنوب کشور با محوریت مهار آتش به میزبانی ایلام برگزار می شود.

برگزاری نخستین مانور منطقه ای مهار آتش در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد با بیان اینکه این مانور با هدف ایجاد هماهنگی بین نیروهای انسانی و تجهیزات مورد نیاز درگیر در موضوع مهار و کنترل آتش روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، اظهارداشت: در این مانور توان نیروهای انسانی، پشتیبانی و تجهیزاتی دستگاه های مرتبط با آتش سوزی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این مانور که مسئولیت اجرای آن با اداره کل حفاظت محیط زیست و با ریاست استاندار ایلام برگزار می شود، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی استان ایلام و ادارات کل حفاظت محیط زیست استان های کرمانشاه، کردستان و خوزستان حضور دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام به لزوم پیشگیری از آتش سوزی در مناطق جنگلی استان در هنگام تفریح و گردش در تفرجگاه ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به وضعیت مطلوب بارندگی های استان در ماه های گذشته و تراکم بالای پوشش گیاهی و مرتعی لزوم آمادگی برای پیشگیری از پدیده آتش سوزی اجتناب ناپذیر است.

گففتنی است این مانور صبح روز یکشنبه در منطقه جنگلی دالاب برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.