هواوی امروز به طرح یک شکایت نامه قانونی علیه سامسونگ پرداخت

هواوی سامسونگ را بر سر پتنت های LTE به دادگاه کشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، دو شرکت از بزرگ ترین تولید کنندگان تلفن های همراه در جهان هم اکنون در حال مجادله بر سر تکنولوژی اصلی و بنیادی LTE هستند. تولید کننده چینی ما که همان هواوی باشد، امروز به طرح یک شکایت نامه قانونی علیه سامسونگ پرداخت. هواوی مدعی شده که سامسونگ از 11 پتنت ضروری استاندارد این شرکت سو استفاده کرده است. 
بر اساس شکایت نامه هواوی، سامسونگ نتوانسته مجوز پتنت های LTE را به درستی دریافت کند و اکنون در حال استفاده از این پتنت ها در تمامی دستگاه های مجهز به LTE خود است. به نظر می رسد که این شکایت نامه قانونی حاصل شکست مذاکرات این دو شرکت بر سر صدور مجوز بوده است. تمامی گوشی هایی که به قابلیت LTE مجهز شده اند، به نوعی از فرمت های مختلف این پتنت ها استفاده می کنند و این پتنت ها معمولاً مجوزهای خود را از شرکت های مختلف فعال در عرصه تکنولوژی دریافت می کنند.
هنوز هم جزییات مذاکره بین هواوی و سامسونگ محرمانه باقی مانده و به همین دلیل این شکایت نامه نیز مهر و موم شده است. اما به نظر می رسد که مذاکرات معمول نیز از بین رفته اند. به گفته سخنگوی هواوی:

همه ما ترجیح می دهیم که در مسیر مذاکرات حرکت کنیم و مشکلات را از این طریق برطرف کنیم اما برای محافظت از سرمایه گذاری های هواوی در بخش تحقیق و توسعه بازار، مجبور شدیم به دادگاه مراجعه کنیم. در این لحظه ما حق امتیاز استفاده از مالکیت معنوی را دریافت نکرده ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.