یک فیلم انیمیشن جدید براساس داستان کتاب‌های کمیک «گارفیلد» (Garfield) ساخته خواهد شد. 

بازگشت گارفیلد به روی پرده نقره ای سینما

یک فیلم انیمیشن جدید براساس داستان کتاب‌های کمیک «گارفیلد» (Garfield) ساخته خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وب سایت هالیوود ریپورتر، کمپانی فیلمسازی Alcon Entertainment که در پروژه تولید نسخه بازآفرینی شده فیلم «بلید رانر» (Blade Runner) نیز مشارکت دارد، حق انحصاری تولید این انیمیشن پرطرفدار را به دست آورده است.

احتمالاً شنیدن خبر همکاری جیم دیویس (خالق این شخصیت دوست داشتنی) در سمت مدیر اجرایی این پروژه برای طرفداران کتاب‌های کمیک گارفیلد بسیار خوشحال کننده است. کمپانی فیلمسازی Alcon بر این باور است که انیمیشن گارفیلد پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه انیمیشن چند قسمتی را دارد.

 

Garfield 1

 

این نخستین باری نیست که انیمیشنی با محوریت شخصیت گارفیلد ساخته می‌شود. در سال‌های 2004 و 2006، دو انیمیشن دیگر با محوریت این گربه نارنجی رنگ در سینماها به نمایش در آمد. در آن فیلم‌ها، بیل مورای و برکین میر به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های گارفیلد و صاحب او را برعهده داشتند. جان کوهن تهیه کننده انیمیشن‌های «منِ نفرت‌انگیز» (Despicable Me) و «پرندگان خشمگین» (The Angry Birds) مسئولیت تهیه کنندگی انیمیشن جدید «گارفیلد» را نیز برعهده خواهد داشت. ناگفته نماند که هنوز عنوانی برای این انیمیشن انتخاب نشده است.

 

تا لحظه انتشار این خبر، تاریخ اکران و عوامل تولید (از جمله کارگردان) انیمیشن جدید گارفیلد مشخص نشده است.

 

مجموعه کتاب‌های کمیک‌ گارفیلد که اولین نسخه آنها در سال 1978 انتشار یافت، دستمایه تولید بازی‌های ویدیویی گارفیلد شد. یک بازی با عنوان «نمایش گارفیلد: تهدید» نیز در سال 2010 برای کنسول Wii به بازار عرضه شد.

 

Garfield 2

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.