این گوشی هوشمند که به تازگی در چین مجوز سازمان تجهیزات مخابراتی این کشور را دریافت کرده با شماره مدل ال جی K۵۳۵ شناخته می شود و به احتمال زیاد با نام ال جی K۱۱ یا K۱۲ در بازار عرضه می شود. یکی از این اسامی معقول به نظر می رسد

مشخصات و تصاویر گوشی جدید ال جی K۱۱ افشا شد+تصاویر

به نظر می رسد شرکت ال جی قصد دارد بازار گوشی های هوشمند را با محصولات جدید خود تصاحب کند. این شرکت چندی پیش گوشی های هوشمند K4، K5، K7، K8 و K10 را رونمایی کرده و حالا به نظر می رسد که به زودی شاهد ششمین عضو خانواده گوشی های هوشمند سری K ال جی خواهیم بود. 
این گوشی هوشمند که به تازگی در چین مجوز سازمان تجهیزات مخابراتی این کشور را دریافت کرده با شماره مدل ال جی K535 شناخته می شود و به احتمال زیاد با نام ال جی K11 یا K12 در بازار عرضه می شود. یکی از این اسامی معقول به نظر می رسد، چرا که این گوشی هوشمند جدید در مقایسه با ال جی K10 (با شماره مدل ال جی K410/K430) و K8 (با شماره مدل ال جی K350) و سایر گوشی های سری K موجود در بازار بزرگتر و قدرتمندتر است.
ال جی K535 همراه با اندروید مارشملو 6.0.1 عرضه می شود و برخلاف سایر گوشی های سری K، دارای قلمی در پنل پشتی خود است. صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ و دارای تراکم پیکسلی 1080 در 1920 است، دوربین عقب آن شانزده و دوربین جلوی آن هشت مگاپیکسل قدرت دارد. هر دو دوربین دارای فلش LED هستند. حافظه رم این گوشی سه گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت خواهد بود. قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD نیز در آن تعبیه شده است. ظرفیت باتری آن نیز 2900 میلی آمپر می باشد. اگر درباره پردازنده این گوشی هوشمند کنجکاو هستید هم لازم است بدانید که اسنپدراگون هشت هسته ای MSM8937 با سرعت 1.2 گیگاهرتز که یکی از جدیدترین تراشه های میان رده کوالکوم به شمار می رود توان پردازشی آن را تامین می کند.
ابعاد ال جی K535 به ترتیب 155 در 79.6 در 7.4 میلی متر و وزن آن 146 گرم خواهد بود. روی هم رفته، می توان این گوشی هوشمند را مدل تقویت شده ال جی Stylus 2 دانست که کم و بیش دارای همین ابعاد است، ولی قابلیت های آن اندکی پایین تر است.
هنوز زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند جدید ال جی مشخص نیست.

LG K11

 

 

LG K11

 

 

LG K11

 

 

LG K11

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.