امام جمعه اسدآباد گفت: هرکس که با نظام اسلامی، خط ولایت فقیه ، گفتمان و وصیت نامه امام خمینی (ره) همراهی نکند، مردم با روحیه حماسی و انقلابی او را ترک و منزوی خواهند کرد.

کسانی که همراه ولایت فقیه و نظام اسلامی نباشند منزوی خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار اعضای جدید مجلس خبرگان رهبری با رهبر فرزانه انقلاب گفت: تنها راه پایداری و پیشرفت نظام و تحقق اهداف انقلاب، جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن است. 
وی با بیان اینکه استقامت، ایستادگی و مقاومت در برابر نقشه‎های پیدا و پنهان دشمن از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری بود، افزود: جهاد کبیر منطق قرآنی دارد و در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نمود پیدا می کند و سران ، مسئولان نظام ، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید این دیدگاه و دستاورد رهبر معظم انقلاب را با عمل و رفتارشان به خوبی بپذیرند. 
امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اجرای صحیح ارکان اقتصاد مقاومتی موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود و اقتصاد کشور را در چه در تحریم و چه بدون تحریم پویا و زنده نگه می‌دارد.
امام‌جمعه اسدآباد همچنین اظهار کرد: ماه شعبان مقدمه آغاز ضیافت الهی است که باید از این ماه حداکثر استفاده بکنیم و با آمادگی کامل به ماه رمضان وارد شویم.
حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به سنت حسنه‎ای که امور مساجد، سازمان تبلیغات و پایگاه‏ها راه‎اندازی کرده است، ادامه داد: دهه کرامت و غبارروبی مساجد نامگذاری شده با مهیا سازی مساجد آماده ورود به ماه رمضان شویم.
شهرستان اسدآباد 110 هزار جمعیت دارد و در 45 کیلومتری همدان واقع شده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.