قدس آنلاین-اراک-الهه موحد: امام جمعه اراک بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری برخاسته از متن مردم است و تمامی اعضای آن با رای مردم برگزیده می شوند و این نهاد انقلابی نیز وظیفه دارد با تمام وجود از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و قانون اساسی پاسداری کند.

مجلس خبرگان رهبری برخاسته از متن مردم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت ایران اسلامی خار چشم استکبار جهانی و بدخواهان کشور است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان افزود: وظیفه اصلی این مجلس پاسداری از آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: اقتدار، عزت، افتخار و عظمت کشور در ولایت فقیه تجلی پیدا کرده است و تمام اقشار مختلف مردم به خصوص اعضای خبرگان رهبری باید از این شخصیت فرهیخته پشتیبانی و حمایت کنند.

وی ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری رابط بین مردم ولایتمدار و مقام معظم رهبری است و تمام مردم می توانند مشکلات خود را از طریق اعضای مجلس خبرگان به معظم له برسانند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر تقویت زیرساخت های درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی تاکید دارند و تحقق این برنامه راهبردی نیازمند تلاش همگان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولید داخلی است .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ایجاد بسترهای لازم برای افزایش تولید، بالابردن کیفیت کالاهای تولید داخلی و بهره گیری از یافته های علمی و عملی را از مهمترین راهکار ها برای استفاده از کالاهای داخلی و استفاده نکردن از کالاهای خارجی عنوان کرد.

وی پرهیز از تجمل گرایی و اصلاح الگوی مصرف را گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با به کار بستن نیروی کار و استفاده از فناوری های جدید در صنعت و کشاورزی به راحتی می توانیم مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم و جامعه را از بیکاری و تورم نجات دهیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باید تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی یادآوری کرد: مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت امسال با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق های رای عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند، بنابراین نمایندگان مجلس نیز باید به پاس قدردانی از حضور گسترده مردم، خدمتگذاری بی منت را در دستور کار خود قرار دهند. آیت الله دری نجف آبادی گفت: تمامی هفت نماینده استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی باید وفاق و همدلی را سرلوحه امور قرار دهند و به دور از بازی های سیاسی و جناحی در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.