قدس آنلاین- لرستان: آیین تجلیل از خادمان قرآنی استان لرستان دهم خردادماه جاری از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.

تجلیل از ٦٠ فعال قرآنی استان لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم  آباد، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی لرستان از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم ۶۰ فعال قرآنی استان خبرداد و گفت: در ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺩﻫﻤﺎﯾﯽ ﻗﺮه‌ﺷﯿﺦ‌ﻟﻮ، ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﻟﻘﺮﺁﻥ‌ﺍﻟﮑﺮﯾﻢ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﺣﺠﺖ‌ﺍﻻﺳﻼﻡ ﻭﺍﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﮐﻮﺷﺸﯽ، ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺍﺗﺤﺎﺩﯾﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ ـ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﮐﺸﻮﺭ و همچنین مدیران کل ارشاد و تبلیغات اسلامی استان لرستان و مسئولان ارشد استانی در حوزه قرآن و همچنین مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی ـ مردمی و فعالان قرآنی اعم از حافظان و قاریان استان حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام امیدیان افزود: این ۶۰ فعال قرآنی در بخش مربیان و اساتید قرآنی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی، حافظان و قاریان و مدیران جلسات قرآنی انتخاب شده‌اند.
امیدیان اجرای برنامه تواشیح، قرائت قرآن و سخنرانی مهمانان ویژه این همایش را از آیتم‌های در نظر گرفته بیان کرد و گفت: این گردهمایی به‌منظور آغاز برنامه‌های قرآنی سال ۹۵ در لرستان و همچنین استقبال از ماه مبارک رمضان و تجلیل از خدمات خادمان قرآنی برگزار میشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.