استاندار خراسان رضوی براستفاده از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد درسال۲۰۱۷ تاکیدکرد.

استفاده از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد ۲۰۱۷

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان ، علی رضا رشیدیان در دیدار باسرپرست فدراسیون کارگری افزود: 52هفته ی طلایی در سال 2017 برای مشهد مقدس، خراسان رضوی و کشور فراهم است تا از این طریق ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و توانمندی های مختلف این منطقه را به جهان اسلام معرفی کنیم.
وی اظهار داشت: در شرایطی که همواره تلاش و سعی دشمنان در غبار آلود کردن روابط ایران با کشورهای جهان به ویژه مسلمانان است؛ این رویداد فرصت مناسبی است تا از دیپلماسی ورزشی برای معرفی توانمندی های مشهد 2017 استفاده کنیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که مشهد آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کارگری جهان اسلام را دارد؛ گفت: باید خارج از تعاملات سیاسی، با برش های اجتماعی و فرهنگی بتوان با سندیکا و تشکل های کارگری کشورهای مسلمان ارتباط برقرار و در کنار مسابقات ورزشی، ظرفیت های مشهد مقدس را به آنان معرفی کرد.
امیر حسینی سرپرست فدراسیون کارگری نیز با بیان این که پیش بینی شده المپیاد ورزشی کارگران جهان اسلام پنجم تا نهم بهمن ماه امسال برگزار شود؛ اظهار داشت: در این المپیاد 30 رشته شامل 20 رشته ی ورزشی آقایان و 10 رشته برای بانوان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این مسابقات به صورت چند مرحله ای در شهرستان های مختلف برگزار می شود و تیم های منتخب با درجه و سهمیه بندی به مرحله ی نهایی راه خواهند یافت.
سرپرست فدراسیون کارگری گفت: دو هزار نفر از کارگران کشورهای اسلامی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.