قدس آنلاین: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در سمينار كسب و كار گفت: شرط برون رفت از معضل بيكاري،‌ مشاركت شركاي اجتماعي و مهارتي در حوزه هاي مهارت آموزي است.

شرط برون رفت از معضل بيكاري،‌ مشاركت شركاي اجتماعي و مهارتي در مهارت آموزي است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، به همت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد تندیس درخشان ایده های کیفیت (تداک) و با حضور ابوطالب جلالي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان و برندهای برتر اصفهان ، سمینار بزرگ کسب و کار برگزار گرديد.

جلالي ضمن قدرداني از برگزار كنندگان اين سمينار، مباحثي در حوزه هاي توليد و اشتغال، نيروي انساني، قوانين تأثيرگذار در استانهايي با ظرفيت ها، مزيت ها و قابليت هاي بالا، فرآيند استفاده از ارتباطات بخشي و بين بخشي و همچنين مطالبه از دستگاه هايي كه نقش توانمندسازي و كمك به علاقمندان يا جوانان جوياي بكار و افرادي كه در محيط هاي كسب و كار فعاليت دارند را مطرح نمود.

وي گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با درك صحيح از مطالبات بازار كار، شناخت مشاغل و همچنين استاندارد نمودن همه مشاغل و رشته هاي آموزشي پاسخگوي مناسبي به نيازهاي كارفرمايان و فضاهاي كسب و كار جامعه مي باشد.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، شرط برون رفت از معضل بيكاري را توانمند سازي، اصلاح ساختار نظام آموزش، مشاركت و همكاري شركاي اجتماعي و مهارتي در حوزه هاي مهارت آموزي با توجه به تنوع شغلي و تعريف پودمان هاي شغلي به عنوان تضمين كنندگان شغل و افزايش بهره وري دانست.

بر اساس اين گزارش، در این سمینار به مباحثی چون فن بیان در مذاکرات، روابط عمومی در شبکه‌های اجتماعی، الگوهای طلایی فروش، برندسازی و پولسازی با برند، وفادارسازی مشتریان و باشگاه مشتریان، بازاریابی ویروسی و هیپنوتیزمی و هنر جذب و متقاعدسازی مشتریان پرداخته شد. استادان این سمینار مهندس علی پاکزادیان مقدم کارشناس ارشد بازاریابی، مدرس دورهای تخصصی برندینگ، مشاور و محقق کسب و کارهای لوکس و مدرس دانشگاه و مهندس ایمان پاکزادیان مقدم کارشناس ارشد فناوری اطلاعات، دانش‌آموخته مدیریت کسب و کار، مشاور و مدرس بحث‌های استراتژیک بازاریابی و فروش و مدرس دوره‌های مذكور بودند. در این سمینار امیر اکبری مدیرعامل و سردبیر ارشد روزنامه و گروه نشریات اصفهان امروز، سید جمال روحانی مدیرعامل شرکت سپاهان همراه و شرکت پگاه، عباس برزگر کارآفرین برتر کشور و برخي از کارآفرینان برتر استان اصفهان، حضور داشتند و از تجربیات خود در حوزه فعالیتشان سخن گفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.