مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت پنج هزارو۴۵۰ مسکن برای خانوارهای مددجوی این زیرچوشش این نهاد نیازمند حمایت خیرین استانی است.

ساخت پنج هزار مسکن مددجویان کهگیلویه وبویراحمدنیازمند حمایت خیرین است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا فرید محبی اعتبار مورد نیاز این ساخت تعداد واحد مسکونی را 440میلیارد ریال اعلام کرد افزود: رفع نیازهای مددجویان از سوی کمیته امداد به همکاری بیشتر خیرین و موسسه های خیریه نیاز دارد .
وی گفت: 92هزار نفر دراین استان از حمایت مالی کمیته امداد برخوردارند.
این مسئول تصریح کرد: برای حمایت از ایتام و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از خیرین دیگر استانها همواره درخواست مساعدت می کند.
محبی اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و موسسه های خیریه این استان اقدامی مهم و موثر برای رفع مشکلات نیازمندان استان خواهد بود.
وی عنوان کرد: مهمترین نیازمندی های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ساخت سرویس بهداشتی و اعطای یک هزار و 500 مورد جهیزیه به افراد زیر پوشش کمیته امداد این استان است.
محبی تعداد ایتام سادات زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 166 نفر دانست.
وی ابراز داشت: از این تعداد 177 نفر پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند.
محبی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت به محرومان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌کند و در این زمینه نیز خدمات متنوعی را ارائه می دهد.
حدود 34 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 93 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.