فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه امروز (دوشنبه) گفت که تا کنون بیش از ۵۰ تروریست داعش در جریان عملیات نیروهای عراقی در مرکز شهر فلوجه که از بامداد امروز شروع شده است، کشته شدند.

بیش از ۵۰ تروریست در عملیات آزادسازی فلوجه کشته شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، عبدالوهاب ساعدی در گفت و گو با تلویزیون العراقیه عنوان کرد: نیروهای عراقی بامداد دوشنبه عملیات خود برای پاکسازی شهر فلوجه را از جنوب این شهر شروع کردند و در حال حاضر مشغول نبرد با گروه های تروریستی هستند که نبرد آنها تا به این لحظه ادامه دارد.
وی افزود: در حال حاضر درگیری ها در حد فاصل منطقه «النعیمیه» و «الشهداء» جریان دارد و علت شروع عملیات نیروهای عراقی از جنوب شهر فلوجه خالی از سکنه بودن این منطقه است؛ چرا که هدف اصلی عملیات حفاظت از جان شهروندان فلوجه است.
فرمانده عملیات فلوجه، با بیان اینکه عملیات آزادسازی سریعتر از موعد پیش بینی شده به نتیجه خواهد رسید، افزود: مهمترین چالشی که نیروهای عراقی با آن مواجه هستند خودروهای بمبگذاری شده، عناصر انتحاری، بمب ها و تک تیراندازها هستند؛ ولی با این وجود نیروهای ما در برخورد با این تجهیزات تروریست ها خبره شده اند.
وی ادامه داد: همچنان حدود 50 هزار نفر در شهر فلوجه هستند و اطلاعات ما در مورد تحرکات و تسلیحات تروریست های داعش در این شهر کامل است و به زودی پیروزی محقق خواهد شد.
عملیات آزادسازی فلوجه از روز دوشنبه هفته گذشته به دستور «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آغاز شد.
نیروهای پلیس فدرال عراق روز دوشنبه در جریان عملیات آزادسازی فلوجه از اشغال تروریست های داعش، 27 روستا را در عملیات «شکست تروریسیم» آزاد کردند.
نیروهای عراقی در ادامه پیشروی خود برای آزادسازی شهر فلوجه روز دوشنبه شهر القصلاویه را به طور کامل آزاد کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.