قدس آنلاین – یزد: مدیرعامل آبفار یزد گفت : آبرسانی به ۵ روستای منطقه سخویداز توایع شهرستان تفت یکی از برنامه های سالجاری شرکت آبفار یزد می باشد .

آبرسانی به۵ روستای منطقه سخوید یکی از برنامه های سال جاری شرکت آبفار یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد رضا حاتمی با اعلام این خبر گفت : عملیات اجرایی 5روستای منطقه سخوید شامل 10.5کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع ، .1.5کیلومترخط انتقال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده و اجرای این عملیات در دستور کار شرکت آبفار استان قرار دارد . امید است که بتوانیم تا پایان سالجاری عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام برسانیم .

وی در ادامه افزود : بخشی از این عملیات در اوایل دی ماه سال 94 شروع شده و مناقصه اجرای روستاهای دیگر این پروژه در دست اقدام می باشد .

حاتمی همچنین در پاسخ به برخی انتقادات صورت گرفته در رابطه با کندی پیشرفت پروژه آبرسانی به روستاهای سخوید اظهار داشت : به دلیل تغییر در نقشه اجرایی ، با عنایت به نظر مشاور پروژه ، اجرای عملیات به مدت کوتاهی تعطیل شده و در اوایل خرداد دوباره شروع به کار کرده و هم اکنون در حال انجام می باشد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : اجرای بخش اول عملیات ، طبق قانون از طریق استعلام از شرکت های ذیصلاح انجام شده و پس از تعیین برنده نسبت به عقد قرارداد اقدام شده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.