قدس آنلاین: دبیر اطلاع رسانی چهارمین کنفرانس ماهی شناسی ایران گفت: چهارمین کنفرانس ماهی شناسی ایران در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

چهارمین کنفرانس ماهی شناسی ایران در مشهد برگزار می شود

دبیر اطلاع رسانی چهارمین کنفرانس ماهی شناسی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: چهارمین همایش ملی ماهی شناسی ایران در روزهای 30 و 31 تیرماه در مشهد مقدس توسط دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن ماهی شناسی ایران، دامپزشکی استان خراسان رضوی، نظام دامپزشکی استان، محیط زیست، انجمن زیست شناسی و ... با حضور مسئولین کشوری و استانی سازمان ها، نهادهای مرتبط و فعالان صنایع شیلات، آبزیان، مشاغل و مراکز تولیدی وابسته از سراسر کشور برگزار می گردد.
سعید ضمیری‌اخلاقی گفت: این همایش با هدف تبادل آخرین یافته ها و منابع معتبر علمی در زمینه ماهی شناسی و آبزیان و ارائه مقالات علمی توسط اساتید، محققان، متخصصان و دانشجویان و تقدیر از فعالان علمی، تحقیقاتی ، اجرایی و تولیدی این عرصه برگزار خواهد شد.
رئیس جامعه دامپزشکان استان از کلیه علاقه مندان زیست شناسی، ماهی شناسی، دامپزشکی، شیلات و آبزیان دعوت نمود تا مقالات خود را در زمینه های بیوسیستماتیک ماهیان، بوم شناسی و جغرافیای زیستی ماهیان، آرایه شناسی و رده بندی تبارزادی ماهیان، فیزیولوزی و تکوین ماهیان، ماهی شناسی کاربردی و بیماری های ماهیان به آدرس www.ichconf.um.ac.ir ارسال نمایند تا پس از برگزاری همایش در کتاب مقالات این همایش نیز به چاپ برسد.
ضمیری‌اخلاقی یادآور شد: در حاشیه این همایش کارگاه های آموزشی معتبر با عناوین آشنایی مرتبط نیز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.