دبیرکل سازمان بدر عراق در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه سعودی که در خصوص حضور سردار سلیمانی در عراق مطرح شد، گفت: علت حساسیتها روی سردار سلیمانی موفقیت وی در مبارزه با تروریسم است.

علت حساسیتها روی سردار سلیمانی موفقیت وی در مبارزه با تروریسم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق به اظهارات «عادل الجبیر» علیه قاسم سلیمانی و انتقاد شدید از حضور وی در عراق واکنش نشان داد.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: علت حساسیتها روی سردار سلیمانی موفقیت وی در مبارزه با تروریسم است. دبیرکل سازمان بدر عراق در همین زمینه ادامه داد: ایرانی ها تجربه موفقی در زمینه مبارزه با تروریسم دارند و ما نیز مایل هستیم تا از این تجربه استفاده کنیم.
العامری همچنین افزود: سردار سلیمانی برای کمک به دستگاه های امنیتی عراق در زمینه مبارزه با تروریسم در کشور ما حاضر شده و حضور نیز وی با مجوز دولت مرکزی بغداد صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: خدماتی که ایران به عراق ارائه می دهد، پیشتر بر اساس توافق نامه های میان دو کشور هزینه های آن پرداخت شده است. العامری در خصوص نبرد فلوجه نیز اظهار داشت: نیروهای حشد الشعبی بر این باور بودند که نبرد فلوجه نسبت به دیگر مناطق در اولویت قرار دارد؛ این در حالی است که العبادی و آمریکایی ها نیز معتقد بودند که ابتدا باید نبرد آزادسازی «بیجی» آغاز شود. البته برخی از استدلال های العبادی منطقی بود.
دبیرکل سازمان بدر عراق همچنین اظهار داشت: آمریکایی ها و فرانسوی ها از مبارزه با تروریسم در موصل بهره برداری انتخاباتی می کنند؛ اوباما به خوبی می داند که ضربه زدن به تروریست ها در موصل که در اشغال تکفیریهاست آراء سبد رأی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری را افزایش می دهد و از طرف دیگر در فرانسه موجب افزایش محبوبیت فرانسوا اولاند می شود

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.