۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 387435

ال جی از محصول میان رده خود یعنی فبلت Stylus ۲ رونمایی کرد

ال جی از فبلت Stylus ۲ Plus رونمایی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، ال جی یک از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه فناوری است. این غول کره ای دنیای تکنولوژی در تولید انواع محصولات فعالیت دارد، از سیستم تهویه هوا و تلویزیون گرفته تا گوشی و ساعت هوشمند. ال جی اخیرا از تعدادی اسمارت فون جدید رونمایی کرد که از مهمترین آنها باید به پرچمدار این کمپانی یعنی LG G5 اشاره کنیم که در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شد. در کنار این محصول، ال جی از محصول میان رده خود یعنی فبلت Stylus 2 نیز رونمایی کرد. بد نیست بدانید که امروز ال جی از یک محصول دیگر از سری Stylus رونمایی کرده است.

ال جی امروز در مراسمی LG Stylus 2 Plus را معرفی کرد، محصولی که در واقع نسخه ارتقا یافته و قدرتمندتر Stylus 2 است. این محصول از نمایشگری با سایز و رزولوشن مشابه Stylus 2 برخوردار است، ولی این دو گوشی علیرغم شباهت زیادی که در طراحی دارند بهیچوجه مشابه هم نیستند. فبلت Stylus 2 Plus دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی IPS Quantom با رزولوشن فول اچ دی(1920x1080) ، دو یا سه گیگابایت فضای رم و 16یا 32 گیگابایت فضای حافظه داخلی قابل ارتقا است. پردازنده این فبلت یک پردازنده هشت هسته ای است که از سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتزی برخوردار است و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض نیز با آن همراه شده است. Stylus 2 Plus در دو نسخه با مشخصه های متفاوت دوربین ارایه می شود، مدل رده پایین تر از یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است. در حالیکه در نمونه بالا رده تر دوربین پشتی 16 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستند. اسکنر اثر انگشت بر روی پنل پشتی فبلت قرار دارد. Stylus 2 Plus از ارتباطات 4G LTE نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل پیش فرض این فبلت اندروید 6.0 مارشمالو است که رابط کاربری ال جی بر روی آن قرار دارد. این محصول ال جی در رنگ های تیتانیومی، طلایی و قهوه ای عرضه می شود، 145 گرم وزن دارد و ابعاد آن 155x79.6x7.4 میلیمتر است. Stylus 2 Plus همانطور که از نامش پیداست، با قلم استایلوس ارایه می شود.
به گفته ال جی:" Stylus 2 Plus نمایشگری بزرگ، قابلیت های مولتی مدیای قدرتمند و تجربه نگارشی بی نظیر را با قیمتی رقابتی به کاربران عرضه می کند. این نمونه دیگری از تلاش مداوم ما برای ارایه انواع طراحی و ویژگی به مشتریانمان است. "
Stylus 2 Plus از امروز در کشور تایوان در دسترس علاقمندان است و در طی روزهای آتی به بازارهای اصلی آسیا، آمریکای جنوبی ، اروپا و آمریکای شمالی راه خواهد یافت. ال جی هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این فبلت منتشر نکرده ولی به نظر می رسد که این محصول جزو اسمارت فون های اقتصادی باشد و با قیمتی مناسب و معقول عرضه شود.

 

ال جی

 

 

 

ال جی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.