رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در تعیلات نیمه خرداد را اعلام کرد.

 محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد محور چالوس اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با مهر با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ امروز، چهارشنبه ۱۲ خردادماه تا ساعت ۶ صبح فردا، پنجشنبه ۱۳ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج (شمال به جنوب) ممنوع است.

وی در ادامه به استقرار ماموران پلیس راه در محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز، چهارشنبه تا ۶ صبح فردا، پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد (جنوب به شمال) یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۱۶ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۱۶ خردادماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل به سمت کرج از محدوده «دزبن» به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ اکبری یکطرفه شدن محور کرج - چالوس در روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج را برای تسهیل در عبور و مرور کاروان‌های اعزامی و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و پیشگیری از بروز گره ترافیکی در طول مسیر اعلام کرد.

وی افزود: در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند درخواست کرد با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.