منابع امنیتی یمن از انفجار انبار مرکزی سلاح و مهمات مزدوران سعودی در یک منطقه نظامی در «مارب» خبر دادند.

انفجار انبار تسلیحات مزدوران در مارب/تداوم حملات جنگنده های سعودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن انبار تسلیحات مزدوران و متجاوزان سعودی در پایگاه منطقه سوم شهر مارب را با راکت های کاتیوشا مورد هدف قرار داد. یک منبع نظامی اظهار داشت که در پی هدف قرار گرفتن انبار تسلیحات مزدوران سعودی با استفاده از راکت های کاتیوشا انفجارهای شدید و آتش سوزی گسترده ای در شهر مارب به وقوع پیوست. این منبع از حرکت آمبولانس های امداد به سمت این مکان برای انتقال کشته ها و امداد زخمی ها خبر داد.
در همین حال جنگنده های سعودی به نقض آتش بس در یمن ادامه می دهند. جنگنده های سعودی ۵ حمله هوایی را به پایگاه العمالقه در بخش حرف سفیان استان عمران انجام دادند. این جنگنده ها ۳ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب و یک حمله را نیز به مدارس العمری در بخش ذباب استان تعز انجام دادند. در استان الجوف نیز جنگنده های سعودی منطقه الساقیه در بخش الغیل و همچنین بخش المصلوب را بمباران کردند. جنگنده های سعودی همچنین به صورت گسترده در آسمان استان های صنعاء، الحدیده، عمران، الجوف و مارب به پرواز درآمدند.
از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک خودروی زرهی مزدوران سعودی را که حامل تسلیحات بود در منطقه المزویه در بخش المتون استان الجوف هدف حمله قرار دادند. یک منبع نظامی اعلام کرد که در پی هدف قرار دادن این خودروی زرهی توسط یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی، خودروی مذکور آتش گرفته و مزدوران سوار بر آن کشته شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.