بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهر خمین، در آستانه بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی ایشان با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم غبار روبی و عطرافشانی شد.

  بیت تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در خمین غبار روبی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میراث فرهنگی استان مرکزی، مدیر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در خمین در جریان این آئین گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری ویژه برنامه های بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در بیت تاریخی آن حضرت اندیشیده شده است.

حجت الاسلام سید محمد جواد رضوی افزود: فضاسازی، نصب بنر، پوستر و تصاویر حضرت امام (ره) برای برگزاری این مراسم تاریخی انجام شده است.

وی اظهار کرد: ایستگاه صلواتی، شب شعر غروب خورشید، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس در ایام ارتحال امام(ره) برای زائران و گردشگران در بیت امام راحل تدارک دیده شده است.

مدیر نمایندگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در خمین افزود: هزاران بسته فرهنگی شامل کتاب هایی از آثار و زندگینامه آن حضرت، لوح فشرده و همچنین بسته های ویژه کودکان تهیه شده که به زائران اهداء می شود.

گفتنی است امام خمینی(ره) ۲۰جمادی الثانی ۱۳۲۰ قمری، مطابق با ۳۰ شهریور ۱۲۸۱ شمسی در شهرستان خمین متولد شد و تا سن ۱۹سالگی در خمین زندگی کرد و سپس برای کسب علوم دینی عازم اراک شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.