بهترین بازیکن فوتبال جهان بخاطر مسایل مالیاتی امروز در دادگاه حاضر شد.

لیونل مسی در دادگاه حاضر شد/ اعلام حکم هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین، لیونل مسی امروز در جلسه دادگاه اتهامات مالیاتی حاضر شده است. وی و پدرش خورخه که مسئول امور مالی مسی محسوب می شود، متهم هستند که در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، مبلغی بیش از ۴ میلیون یورو را با فرار مالیاتی بدست آورده اند. مقامات قضایی اسپانیا مسی و پدرش را متهم کرده اند که برای مخفی کردن درآمد حق تصویر، از کشورهایی امنی مثل اروگوئه و بلیز کمک گرفته اند.

نهاد مالیاتی اسپانیا خواهان جریمه سنگین و زندان برای هر دو نفر است اما هم مسی و هم پدرش انجام هرگونه کار اشتباه را تکذیب کرده اند. این دادگاه از روز سه شنبه آغاز شد و امروز که مسی برای شهادت در آن حاضر شده، آخرین روز دادگاه محسوب می شود. انتظار می رود حکم نهایی هفته بعد اعلام شود. شهادت بر اساس درآمدهای مسی در حوزه قرارداد با بانکو سابادلی، دانونه، آدیداس، پپسی کولاو پروکتر اند گامبل و یک شرکت غذایی در کویت بررسی می شود.

وکلای مسی می گویند موکلشان در طول عمرش حتی یک دقیقه را هم صرف خواندن یا تحلیل قراردادهایش نکرده است اما دادگاه بارسلونا دستور داد که ناآگاهی مسی از مسائل نباید باعث شود وی تبرئه شود. لازم به ذکر است که پیش از این تنها پدر مسی به عنوان مسئول درگیر پرونده بود اما طبق نظر بازپرس، پای لیونل مسی دوباره به این پرونده باز شد و او هم متهم به اتهاماتی است که در بالا بیان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.