رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات قیمت گوشت در بازار گفت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف در این ماه به دلیل عرضه بیش از تقاضا افزایش چشمگیری در قیمت‌ها نخواهیم داشت.

ثبات قیمت گوشت در بازار/مردم نگران افزایش قیمت نباشند

به گزارش قدس آنلاین،علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در گفت و گو با میزان در خصوص قیمت گوشت گفت: مغازه‌دار هر کیلو گوشت را به قیمت  26 هزار تا 26 هزار و 500 خریداری می‌کند و هر کیلو شقه بدون دنبه را به قیمت 30 هزار تا 30 هزار و 500 تومان به مصرف کننده عرضه می‌کند. 
وی در خصوص نزدیکی تعطیلات آخر هفته و پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و تأثیر بر روی قیمت‌ها بیان کرد: به دلیل عرضه بیش از تقاضا و فراوانی دام، مردم نگران افزایش چشمگیر قیمت‌ها نباشند. 
ملکی افزود: در حال حاضر به دلیل وجود مازاد دام، از شهرهای ایلام و کرمانشاه به کشورهای اطراف صادرات نیز داریم که مشکلی وجود ندارد. 
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی، با توجه به ثبات قیمت گوشت در سال جاری و کاهش قیمت نسبت به سال گذشته گفت: زاد و ولدهایی که در 6 ماه دوم سال گذشته صورت گرفت، در حال حاضر به ثمر رسیده و در بازار
عرضه شده و دلیل ثبات قیمت در بازار است. 
وی در ادامه به بارش‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرسبز شدن مراتع و تغذیه مناسب و رایگان دام‌ها نیز در ثبات قیمت‌ها بی تأثیر نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.