امام جمعه موقت سبزوار گفت: امام خمینی (ره) به اسلام حیات دوباره بخشید و عزت و هویت را به مسلمانان جهان برگرداند.

امام خمینی (ره) به اسلام حیات دوباره بخشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام صادق ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل افزود: امام خمینی (ره) نهال انقلاب را کاشت و آن را آبیاری و به ثمر رساند.
وی اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی مردم ایران را از یوغ نظام سلطنتی و بار سنگین ظلم نجات داد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ملت بخشید.
وی با بیان اینکه دشمن با تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) در پی انحراف جوانان است گفت: مسئولان به اهمیت تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل بین نسل جوان توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه موقت سبزوار افزود: گرچه رحلت امام خمینی (ره) مصیبتی بزرگ برای ملت ایران و جهان اسلام بود اما با انتخاب عزیزترین فرد برای رهبری از سوی مجلس خبرگان، آرامش به دلهای عاشقان امام راحل بازگشت.
وی اظهار کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی مرهون درایت و هدایت های رهبر معظم انقلاب است بطوریکه دشمنان جرات تجاوز به ایران را ندارند.
وی با اشاره به قیام 15 خرداد سال 1342 گفت: شهدای 15 خرداد مقام ویژه ای نزد پروردگار دارند زیرا زمانی به میدان مبارزه آمدند که هنوز امیدی به پیروزی انقلاب اسلامی نبود.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: با قیام تاریخی 15 خرداد نشانه های زوال در ساختار حکومت پهلوی نمایان گشت و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی فراهم شد.
وی با اشاره به اوضاع منطقه و پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: آمریکا و غرب اکنون که برکناری بشار اسد را غیر ممکن می دانند نقشه تجزیه کشور سوریه را در سر می پرورانند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.