امام جمعه خور و بیابانک با اشاره به انتخاب شایسته مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان رهبری بعد از ارتحال امام گفت: باید با تمام قدرت خود از ولایت فقیه حمایت کنیم و پیرو رهبری باشیم.

باید با تمام قدرت از ولایت فقیه حمایت کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والسلمین سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهرستان خور و بیابانک در مسجد النبی این شهر با اشاره به دلبستگی های مردم به حضرت امام خمینی(ره) افزود: مجلس خبرگان با انتخاب امام خامنه ای بعنوان رهبر انقلاب، دل مردم را شاد کرد.
وی اظهار داشت: امام به مردم بها می داد و مردم نیز همواره پشتیبان ایشان بودند.
خطیب جمعه خور ادامه داد: امام به مسئولان می گفت که یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم و توجه امام به مردم باعث نفوذ افکار ایشان در دل مردم می شد.
وی با یادآوری ایام رحلت امام و شرکت میلیون ها نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: کدام شخصیت را سراغ دارید که جمعیت زیادی برای استقبالش بروند و در زمان مرگش نیز جمعیت وصف ناپذیری حضور داشته باشند.
امام جمعه خور افزود: سرمایه اصلی انقلاب مردم هستند که تا آخرین قطره خون خود از انقلاب دفاع می کنند.
وی با اشاره به صحبت های امام مبنی بر واگذاری امور اقتصادی به مردم گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر اقتصاد مقاومتی و واگذاری اقتصاد به دست مردم تاکید دارند. 
مهدی نژاد در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به قیام 15 خرداد گفت: معمار کبیر انقلاب تنها فردی بود که چند روز قبل از قیام، شاه را مورد خطاب و عتاب قرار داد و پس از سخنرانی تاریخی خود در روز عاشورا ، عاشورایی دیگر برپا کرد و همان باعث دستگیری و فراهم کردن زمینه های قیام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.