نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پاسخی به کسانی بود که دین را افیون توده ها می دانستند، گفت : امام خمینی (ره) با این انقلاب که با همراهی مردم به ثمر نشست ، پویایی اسلام را ثابت کرد .

امام خمینی پویایی اسلام را ثابت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه در 15 خرداد سال 42 بیش از 10 هزار نفر از مردم قم , تهران و ورامین به دلیل اعتراض به دستگیری امام خمینی (ره) به دنبال سخنرانی افشاگرانه علیه رژیم پهلوی به شهادن رسیدند ، یاد شهدای این قیام را گرامی داشت.
وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی (ره) انتصاب خلف و جانشین صالح ایشان در عصر 14 خرداد مرهمی بر جراحت قلوب ارادتمندان امام و پیروان اسلام بود ، اظهارکرد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب انتخاب احسنی بود که با هدایت ملائکه الله همراه بود .
امام جمعه تبریز با بیان اینکه رهبری در صلابت و شجاعت و استکبارستیزی جانشین اصلح امام خمینی است ، خاطرنشان کرد: با انتحاب ایشان خواب دشمنان که انتظار از بین رفتن انقلاب را داشتند، تعبیر نشد .
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در صحیفه خود از آیت الله خامنه ای به عنوان سربازی فداکار در جبهه و جنگ ، خطیبی توانا در جمعه و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب و عالم به دین و سیاست یادکرده است، افزود:
رهبر کبیر انقلاب آورده است: ' شما اگر گمان کنید در تمام دنیا یکی را مثل آقای خامنه ای می توانید پیدا کنید نمی توانید، من ایشان را سال های طولانی می شناسم در تمامی صحنه ها حاضر بوده و نعمتی است که خدای تعالی داده به ملت ایران داده است .'
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به آغاز به کار مجلس خبرگان و محلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با انتخاب هیات رییسه این دو مجلس / آیت الله جنتی در مجلس خبرگان و فرزند آیت الله املی لاریجانی در مجلس دهم / انتظار می رود: اهداف عالیه انقلاب اسلامی پیگیری شده و الزامات اقتصاد مقاومتی و تعمیق فرهنگ اسلامی به عنوان خواسته رهبری جامه عمل بپوشد .
وی خاطرنشان کرد: رهبری از نماینده های مجلس انتظار دارند : از سرگرم شدن به ذائقه های جناحی پرهیز کنند و مجلس را سنگری در برابر توطئه های دشمنان قرار دهند .
وی با اشاره به محروم شدن ایرانیان از حج تمتع امسال با کارشکنی های عربستان و اصرار بر 11 شرط غیر قانونی گفت: عمال سعودی نشان دادند حاضر به حفظ کرامت زایران نیستند و لیاقت اداره حج را ندارند .
امام جمعه تبریز با اشاره به نقش عربستان در بحران‌های منطقه و جنایات در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه این کشور و فاجعه منا در حج سال گذشته گفت: محروم کردن ایرانیان از زیارت خانه خدا برگ سیاه دیگری بر جنایات آل سعود افزود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با آرزوی ساقط شدن آل سعود از نمازگزاران خواست مرگ بر آل سعود در کنار مرگ بر امریکا و اسراییل را فراموش نکنند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.