امام جمعه بروجرد گفت: امام خمینی(ره) با تمام وجود در خدمت اسلام بود و با اقدامات خود باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد.

امام خمینی(ره) باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود توانست ملت ایران را از دست استعمار خارجی و استبداد داخلی نجات دهد.
وی اظهار کرد: تحلیل دشمنان انقلاب این بود که با رحلت امام خمینی(ره) بنیان انقلاب از هم پاشیده می شود اما آینده نگری امام خمینی(ره) در تشکیل مجلس خبرگان رهبری و تثبیت ولایت فقیه در قانون اساسی باعث شد ظرف کمتر از چند ساعت رهبر انقلاب معرفی و توطئه های شوم دشمنان خنثی شوند.
امام جمعه بروجرد افزود: دشمنان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دوران بعد از امام خمینی(ره) را نشانه رفتند که رهبری امام گونه مقام معظم رهبری باعث یاس و نا امیدی آنان شد.
وی با اشاره به گذشت 27 سال از رهبری مقام معظم رهبری گفت: مدیریت بحران رهبر معظم انقلاب در دهه های دوم، سوم و چهارم انقلاب یک مساله بسیار مهم و حیاتی برای انقلاب بود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: رهبر معظم انقلاب در مدت رهبری خود انقلاب اسلامی را از گردنه های سخت عبور داد و همواره موضع گیری های موفقی در صحنه های مختلف انقلاب داشت.
وی مقام معظم رهبری را از برکات والای خداوند متعال برای نظام مقدس اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: راه سعادت و خوشبختی ملت ایران تداوم راه امام خمینی(ره) به رهبری خلف صالح آن حضرت مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.