رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: وقوع انقلاب ایران معجزه بود و امنیت نظام اسلامی در منطقه ای ناامن نیز معجزه محسوب می شود، چرا که رهبر این کشور امام راحل و جانشین ایشان محکم و قاطع در برابر دشمنان این کشور ایستاده است.

امنیت ایران در منطقه ای ناامن معجزه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید رضا اکرمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تسلیت رحلت جانگذار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ساحت آل محمد(ص) و رهبر معظم انقلاب، افزود: 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران و تلاش های به ثمر نشسته امام خمینی(ره)، سپری می شود و پایداری انقلاب ایران طی این مدت معجزه است.
وی تاکید کرد: سال 57 جوانان ایرانی خون های خود را به پای این انقلاب ریختند و با خون خود این درخت را آبیاری و غرس کردند تا انقلاب به ثمر نشست.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران به مهمترین ویژگی ها و صفات بارز امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این شخصیت عالم گرانقدر به لحاظ جامعیت از علمای آن زمان والاتر و جامع الشرایط بود، چرا که هیچکدام از علما نتوانستند معمار جمهوری اسلامی ایران باشند.
حجت الاسلام اکرمی تاکید کرد: امام راحل توانست ایران گذشته را با آیات، مصلحت اسلامی و مبانی فقهی تبدیل به نظام و حکومت اسلامی کند.
وی امام خمینی(ره) را عالمی فقیه، مجتهد، عارف، فیلسوف، شاعر، مجاهد، مبارز و سیاستمداری بزرگ بیان کرد که هیچکدام از علمای هم عصر این شخصیت، دارای چنین صفاتی نبودند.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: برای به ثمر نشاندن انقلاب و در راه ایران اسلامی سختی ها، مشقت ها، تبعیدها، ترور و کودتاهای زیادی پیش آمد، اما امام راحل قرص و مستحکم در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد و توانست وعده انقلابی را که به مردم داده بود، به سرانجام برساند.
وی تاکید کرد: امام راحل با مجاهدت، درایت، پشتکار و تدبیر والای خود توانست انقلاب را در کمترین زمان به ثمر بنشاند.
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران دارای نفسی مطمئنه بود که محکم، قاطع، قوی و نیرومند در برابر همه مشکلات ایستادگی می کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.