امام جمعه موقت بوشهر گفت: امام خمینی (ره) استکبار ستیز بود و برای مبارزه در این زمینه استثنایی قائل نبود.

 امام خمینی (ره) برای مبارزه با استکبار استثنایی قائل نبود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) افزود: امام راحل عارف درون میدان، جامعه، زندان و تبعید بود.
وی با بیان اینکه امام راحل مرد آزاده ای بود که مستضعفان عالم وی را امید خویش می دانستند تصریح کرد:هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی از تشکیل حکومت اسلامی تنها نجات امت اسلام نبود بلکه هدف امام نجات همه مستضعفان عالم بود.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: امام خمینی (ره) فقیهی عالم، فیلسوفی بزرگ و عارفی فرزانه در عرفان علمی و نظری و دارای آرمانهای بلندی برای تشکیل حکومت اسلامی بود در حالی که هیچ کدام از بزرگان در فکر تشکیل حکومت اسلامی نبودند.
دشتی اضافه کرد: امام خمینی (ره) پیشوایی بود که عمر خود را وقف انقلاب کرد و نقطه عطفی در تاریخ بشریت ایجاد و همه مستضفعان را نسبت به آینده امیدوار کرد.
وی با بیان اینکه اگر شیعه امروز در جهان بردی دارد به خاطر حضور و اندیشه های امام راحل است تاکید کرد: با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی در ایران نور امید در دل مستضعفان جهان ایجاد شد.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: نیاز امروز جامعه نیز زنده نگهداشتن خط و مسیر امام راحل و گام برداشتن در آن مسیر است.
وی افزود: امام خامنه‌ای نیز امروز نعمتی الهی برای ملت ایران است و با تدبیر و شجاعت امروز توانسته کشتی انقلاب را هدایت کند و امیدواریم با عمر طولانی همچنان پرچم انقلاب را به دست بگیرند.
دشتی با اشاره به قیام 15 خرداد نیز گفت: 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و نقطه شروع انقلاب است.
وی برضرورت قرآن خوانی و تقویت فضای معنوی و مبارزه با مظاهری که منافات با ماه مبارک رمضان دارد تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.