قدس آنلاین - ایلام: مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت در ایلام برگزار می شود.

برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مراد جلیلیان در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران با بیان اینکه این جشنواره با همکاری آستان قدس رضوی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال اجراست و اطلاع رسانی و تبلیغات لازم از طریق کتابخانه های عمومی این استان برای حضور علاقه مندان انجام شده است، اظهارداشت: منابع جشنواره به همه کتابخانه های عمومی در شهرستان ها ارسال شده و از طریق کتابخانه های عمومی با قیمت مصوب به فروش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دهه کرامت برگزار می شود، افزود: دوست مهربان کبوترها، اعترافات غلامان و امام علی بن موسی الرضا(ع) کتاب های معرفی شده برای شرکت علاقه مندان در این جشنواره است که در کتابخانه های عمومی استان توزیع شده اند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام به برنامه این نهاد در سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: زیباسازی و شاداب سازی محیط کتابخانه ها، توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تشکیل انجمن های ادبی با همکاری دستگاه های فرهنگی و شناسایی اهل قلم از مهمترین برنامه های امسال این نهاد در استان است.

مراد جلیلیان با بیان این مطلب که با توجه به ظرفیت ها و بودجه های عمرانی می توان ۳۰ باب کتابخانه عمومی این استان را به ۷۰ باب افزایش داد، بیان داشت: توجه به بودجه های عمرانی برای گسترش کتابخانه های عمومی امری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران، یادآور شد: ۱۰۰ درصد اعتبار تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران در سال گذشته محقق شده و اقدام های خوبی در زمینه مناسب سازی کتابخانه ها انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.