قدس آنلاین – سبزوار : کمربند سبزوار به اعتباری  بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز دارد که تاکنون تنها ۲۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

تکمیل کمربند سبزوار ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه می خواهد

شهردار سبزوار در حاشیه بازدید از کمربند سبزوار در قطعه شمال این طرح در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار گفت: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان برای احداث کمربند سبزوار هزینه شده و سال گذشته قطعه شرق این کمربند با عنوان هشت بهشت با ۳ کیلومتر طول و پهنای ۲۱۰ متر باند به بهره برداری رسید.

محمد علي طالبی با بیان اینکه تاکنون ریالی از اعتبارات دولتی به این طرح بزرگ اختصاص نیافته است افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی به سبزوار وی قول مساعدت برای ادامه این طرح بزرگ شهری را دادند که متاسفانه با وجود پیگیری های زیاد جوابی از سوی وزارت خانه و اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی داده نشده است.

وی تکمیل قطعات شمال و شمال غرب این کمربند  و دو تقاطع هم سطح و غیر هم سطح در مسیر جاده قوچان و در بولوار توحید شهر را نیازمند اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد : امیدواریم با همکاری دولت کمربند سبزوار در دو قطعه باقی مانده تا پایان سال به بهره برداری برسد.

معاون شهرسازی شهرداری سبزوار نیز همچنین طول کمربند سبزوار را ۱۰ کیلومتر عنوان کرد و یادآورشد : در راستای ابلاغ طرح جامع شهرسبزوار سال ۹۱ به شهرداری ما مکلف به اجرای کمربند محیطی برای مشخص شدن محدوده های جدید شهری شدیم و ساخت این کمربند را در ۳ قطعه از سال ۹۳ شروع نمودیم .

سید مرتضی احمدی کنترل و هدایت ترافیک شهری،جلوگیری از حاشیه نشینی و خرید و فروش اراضی غیر مجاز واقع در حاشیه شهر و دسترسی آسان اهالی شهرک توحید سبزوار به نقاط مختلف شهر را از جمله مزیت های کمربند سبزوار عنوان کرد و اظهار داشت : طبق بررسی های انجام شده با تکمیل این طرح در پایان امسال در مصرف سوخت سالانه بیش از ۲ میلیارد تومان صرفه جویی می شود. / انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.