مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مکتب امام(ره) آمریکا، نه تنها کدخدای جهان نیست، بلکه ستمگر و ظالمی است که باید با او مبارزه کرد. ایستادگی در برابر آمریکا نصرت الهی را به همراه خواهد داشت.

 ایستادگی در برابر آمریکا نصرت الهی به همراه دارد/ دشمن در پرتو جنگ نرم به‌دنبال تصرف «خرمشهر دل‌ها» است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، یادواره یازده شهید روستای برمهان با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین مسئولین شهرستان نیشابور برگزار شد.
این مراسم به همت، هیئت امنای مسجد خاتم النیین(ص) شورای اسلامی برمهان، پایگاه  و ناحیه مقاومت بسیج، تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) و بنیاد شهید نیشابور برگزار شد.
سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی­ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره اظهارداشت: امروز نظام سلطه از رهبری ما تبعیت می­ خواهد، از ملت ما تبعیت می­ خواهد، تبعیت یعنی که حرفشان راگوش بکنیم، هسته­ ای و موشکی و حقوق بشر را مطرح می­ کنند تا برویم پای میز مذاکره و در هر موضوعی بخشی از خواسته­ های آنان را بپذیریم، اینجا وظیفه چیست؟ « أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ ۖ» چی می شود؟! خدا چه می­ گوید؟ خدا می ­فرماید کافرین را اطاعت نکنید امروز می­ خواهند پای میز مذاکره به عقب نشینی از آرمان­ ها وادارمان کنند.
وی بابیان اینکه آمریکا از مذاکره هدف دارد عنوان کرد: خطر اینجاست که عده­ ای می­ گویند اگر می­ خواهیم رونق اقتصادی باشد، اگر می­ خواهیم اشتغال باشد، باید این راه را برویم !
جوانی با طرح این سؤال که چه شد درکشوری که دولتمردانش می­ گفتند باید ایران را از صحنه روزگار محو کنیم تصمیم به مذاکره می ­گیرند گفت: سه دهه گذشت، آنها فهمیدند که چه اشتباه راهبردی کرده ­اند.
مشاور عالی نماینده ولی­ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید از بحث هسته­ ای درس گرفت، عبرت آموخت، تصور نکنیم از طریق مذاکره و گفتگو دشمن را وادار کنیم، دست از دشمنیش بردارد! چرا؟ چون او با هسته ­ای و حقوق بشر مشکل ندارد، او مشکلش این است که ما از او تبعیت نمی­ کنیم، که این به خاطر  قیام در راه خداست و راه شهیدان راه عبودیت و بندگی و راه مبارزه با طاغوت است.
جوانی ادامه داد: متأسفانه کسانی امروز راه­ های دیگری را پیشنهاد می­ کنند! برجام ­های ۲ و۳ را معرفی می کنند .
مشاورعالی نماینده ولی فقیه درسپاه تأکید کرد: در مکتب امام(ره) آمریکا، نه تنها کدخدای جهان نیست، بلکه ستمگر و ظالمی است که باید با او مبارزه کرد، ایستادگی در برابر آمریکا نصرت الهی به همراه خواهد داشت و اگر این پایداری باشد آینده همان است که حضرت روح الله(ره) نویدش را دادند که فرمودند” قرن ۲۱ قرن غلبه مستضعفین برستمگران است وما آمریکارا زیرپا می گذاریم.”
سردار جوانی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند "خرمشهرها درپیش است” یعنی چه؟ دشمن در پرتو جنگ نرم می­ خواهد خرمشهر دل هارا درمشت خود بگیرد! دشمن درجنگ نرم می­ خواهد افکار را در دست خود بگیرد و سرمایه­ گذاری درشبکه­ های ماهواره ­ای و فضای مجازی را جایگزین سرمایه ­گذاری در ساخت تسلیحات نظامی کند،  تا سنگرها ی ایمانی را فرو بریزد، وقتی این سنگرها فرو ریخت روح انقلابی را بگیرد و ملتی که در ۱۵ خرداد قیام کرد و از اسلام درباری به سمت اسلام انقلابی روی آورد کم کم از اسلام انقلابی فاصله بگیرد و به سمت اسلام آمریکایی رو بیاورد .
جوانی با ابراز تأسف از همنوا شدن برخی در داخل کشور با دشمن ابراز داشت: امروز کسانی به دنبال پیاده سازی نقشه دشمن هستند که اگر آگاهانه باشد خیانت است و ما باید خیانتکاران را بشناسیم و نسبت به خطری که بواسطه آنها کشور را تهدید می­ کند آگاهی لازم را کسب کنیم و با بصیرت افزایی توطئه آنها را خنثی کنیم.
مشاورعالی نماینده ولی فقیه درسپاه در پایان تصریح کرد: با کار وتلاش جهادی و پیاده ­سازی اقتصاد مقاومتی پیروز جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن خواهیم بود.
پس از سخنرانی سردارجوانی، سردار حاج صادق آهنگران با نوحه سرایی و سرودن اشعار حماسی دوران دفاع مقدس شور حال خواصی به محفل بخشید.
شهیدان حسین اصغر عمارلو، ادهم لطفی، سید عباس رضوی، سید موسی حسینی، علی برمهانی، علی گلستانی، غلامحسین انصاری، عقیل عبدالهی، محمد عبدالهی، سید مسلم رضوی و یوسف علی عبدالهی یازده شهید روستای برمهان می باشند.
لازم به ذکر است روستای برمهان در۷۰ کیلومتری شمال شرقی نیشابور و در دامنه کوه بینالود قرار دارد، این روستا ۶۰ خانوار جمعیت دارد که در دوران دفاع مقدس قریب به اتفاق مردان روستا به جبهه اعزام شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.