قدس آلاین-اراک-الهه موحد:خسروی مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی تعرفه دریافتی برای ثبت نام کارت ملی هوشمند را ۲۰۰ هزار ریال برشمرد و بیان کرد: در صورت مراجعه افراد به دفاتر پیشخوان دولت مبلغ ۸۰ هزار ریال به عنوان کارمزد باید به این دفاتر پرداخت کنند.

۲۰۰هزار ریال تعرفه دریافتی برای ثبت نام کارت ملی هوشمند

وی افزود: صدور کارت ملی هوشمند ازجمله اقداماتی است که در این دفاتر انجام می شود و تاکنون ۲۲ دفتر پستی و پیشخوان در شهرهای اراک، ساوه، خمین، دلیجان، محلات، شازند،کمیجان، خنداب، آشتیان راه اندازی شده‌است.

یزدان خسروی با اشاره به وضعیت دفاتر پیشخوان دولت در استان اظهار داشت: براساس ماده ۲۴ مدیریت کشوری درباره واگذاری تعدادی از خدمات به بخش خصوصی سال گذشته ۱۱مورد خدمت به این بخش واگذار شده است.

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان مرکزی تصریح کرد: با راه اندازی این دفاتر در زمان مردم صرفه جویی می شود وسعی ما براین است که برای ثبت نام راحت‌تر و سریع‌تر مردم حداقل یک دفتر پستی یا پیشخوان دولت در همه شهرهای استان راه اندازی کنیم.

خسروی با اشاره به آمار دفاتر پیشخوان در استان مرکزی گفت: ۳ دفتر پستی و ۸ دفتر پیشخوان دولت در اراک در ساوه ۱ دفتر پستی و ۲ دفتر پیشخوان دولت در محلات ۲ دفتر پیشخوان و پستی و در شهرهای آشتیان، کمیجان، خنداب، شازند دلیجان، محلات، هرکدام یک دفتر پستی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی افزود: مجوز تاسیس این دفاتر در شهرهای تفرش، پرندک، زرندیه و مامونیه نیز گرفته شده و ظرف مدت یک‌هفته در این شهرها هم شاهد شروع به کار این دفاتر هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.