کمپانی الکترونیک آرتز به طور رسمی و با انتشار تیزری، بازی ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال FIFA ۱۷ را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی ویندوزی معرفی کرد. همچنین بزرگترین سورپرایز این قسمت، استفاده از موتور گرافیکی فراست‌بایت به جای ایگناینت است. 

بازی FIFA ۱۷ با انتشار تیزری رسما معرفی شد - خامس، آزارد، رویس و مارسیال بر روی کاور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، کمپانی الکترونیک آرتز به طور رسمی و با انتشار تیزری، بازی ورزشی و شبیه‌ساز فوتبال FIFA 17 را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی معرفی کرد. همچنین بزرگترین سورپرایز این قسمت، استفاده از موتور گرافیکی فراست‌بایت به جای ایگناینت است. 

طبق اعلام کمپانی الکترونیک آرتز، تنها نسخه‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی از موتور بازی‌سازی Frostbite بهره می‌برند. این موتور در بازی‌هایی همچون Battlefield و Star Wars Battlefront مورد استفاده قرار می‌گیرد و بزرگترین ویژگی‌ آن، پیاده‌سازی انیمیشن‌های روان و فیزیک واقع‌گرا است. در واقع FIFA 17 دومین بازی ورزشی الکترونیک آرتز است که از این موتور بهره می‌برد. Rory MacIlroy PGA Tour که سال گذشته منتشر شد، اولین بازی ورزشی بود که از موتور فراست‌بایت استفاده کرد.
بازی FIFA 17 قرار است در تاریخ ۶ مهرماه عرضه خواهد شد و استودیو شعبه ونکوور الکترونیک آرتز وظیفه توسعه آن را بر عهده دارند.

FIFA 17 از هم اکنون در سه نسخه‌ی استاندارد، دیلاکس و سوپردیلاکس قابل پیش خرید است و کسانی که نسخه‌ی سوپر دیلاکس را از داخل منو FIFA 16 پیش خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.
یکی دیگر از تغییرات این نسخه، حذف لیونل مسی از روی کاورهای رسمی است و الکترونیک آرتز ۴ بازیکن جدید را برای کاورهای خود در نظر گرفته است. ادن آزارد از چلسی، خامس رودریگز از رئال مادرید، آنتونی مارسیال از منچستر یونایتد و مارکو رویس از دورتموند، ۴ ستاره‌ای هستند که قرار است بیشترین نقش را در FIFA 17 ایفا کنند.

هنوز اطلاعات کاملی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در جریان کنفرانس EA Play، شاهد نمای کلی از روند بازی باشیم.

 

FIFA 17

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.