مدیر فروش شرکت «دافنگ فود»* چین گفت: با افزایش رقابت در بازار ایران، شرکت های چینی باید کیفیت محصولات خود در این بازار را بهتر کنند.

باید کیفیت محصولات خود در بازار ایران را بالا ببریم

هفته گذشته بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران با حضور 746 شرکت خارجی در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد. 
به گزارش قدس آنلاین،«سوفی ال.وی»** که در این نمایشگاه شرکت کرده بود، در گفت وگو باایرنا افزود: بخوبی روشن است که از این پس تنوع محصول در بازار ایران بیشتر و عرصه رقابت ها شدیدتر می شود، بنابراین تولیدکنندگان چینی باید روی کیفیت محصول متمرکز شوند تا بتوانند با برندهای صاحب نام رقابت کنند. 
مدیر فروش شرکت دافنگ فود ادامه داد: مهمترین مشکلی که شرکت های چینی از آن رنج می برند، ارتباط با مشتری است. بسیاری از مشتریان فقط به زبان فارسی صحبت می کنند و برقراری ارتباط مستقیم با مردم که در بازاریابی و فروش اهمیت دارد، تقریبا غیرممکن است. از این رو، در تلاشیم زبان فارسی را بیاموزیم. 
«ال.وی» کیفیت تخمه آفتابگردان ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با وجود کیفیت خوب محصول تازه، متاسفانه گاه بسته بندی نامناسب، عرضه فله و نگهداری غیراستاندارد به سرعت سبب افت کیفیت می شود. 
مدیر فروش شرکت دافنگ فود افزود: سه سال است این شرکت محصول خود را به بازار ایران عرضه می کند. 
ال.وی اضافه کرد: شرکت دافنگ فود انواع تخمه آفتابگردان تولید می کند و تاکنون با ایران در مسائل بانکی، حمل و نقل کالا و بیمه تجارت هیچ مشکلی نداشته است، زیرا پکن از مهمترین شرکای تجاری ایران است و دو کشور در دوره ای که ایران زیر فشار تحریم های بین المللی قرار داشت بسیار به هم نزدیک شده اند. 
به گزارش ایرنا، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «ایران آگروفود 2016» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. 
در این نمایشگاه 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی از 46 کشور حضور داشتند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارایه کردند و در معرض دید علاقه مندان قرار دادند. شمار شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه نسبت به پارسال، به ترتیب 36 و 9 درصد افزایش یافت. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.