۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 390029

قدس آنلاین- لرستان: فرمانده انتظامي شهرستان دورود از اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و جمع آوري ۳۲۶ معتاد پر خطر و تابلو و طرح مشترك با پليس مبارزه با مواد مخدر استان و كشف مقاديري انواع مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون خبر داد .

جمع آوري ۳۲۶ معتاد در دورود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ " هدايت الله حسنوند " گفت : در راستاي اجراي طرح هاي  ارتقاء امنيت اجتماعي و در خواست هاي مردمي ، پليس شهرستان  با شناسايي  نقاط آلوده و خرده فروشان مواد مخدر  طرح هاي پاكسازي را به مرحله  اجرا گذاشت .

وی ضمن تاكيد بر تداوم اجراي اين طرح ها  گفت: با اجراي اين طرح ها ،  326 نفر معتاد تابلو و پرخطر جمع آوري و جهت درمان به مركز باز پروري معرفي شدند .

فرمانده انتظامي  دورود  بيان داشت : در اجراي اين طرح ها با همكاري مشترك  پليس مبارزه با مواد مخدر استان  مقادير زيادي مواد مخدر  كشف  در اين راستا  20  دستگاه موتور سيكلت و دو دستگاه خودرو توقيف شد.

وي افزود: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي  طرح هاي مذكور همچنان تداوم دارد .

حسنوند با اشاره به اين كه در شهرستان دورود مكان مناسبي جهت باز پروري و نگهداري معتادان  متجاهر  وجود ندارد ، از مسئولان شهرستان  خواست  به اين امر مهم و خطير توجه كرده و نسبت به ساماندهي  معتادان  با امكانات  مناسب  جهت باز پروري  در سطح شهرستان اقدام كنند .  

وي با عنوان اينكه پديده شوم اعتياد دشمن انسان و انسانيت است ،  گفت : اعتياد سلاحي است كه جواني و نشاط ،خلافيت، اراده انسان و حتي هويت او را نشانه مي رود .  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.