هوش مصنوعی مایکروسافت، به تازگی تمامی بازی های یورو ۲۰۱۶ را پیش بینی کرده است.

بینگ مایکروسافت و پیش بینی بازی های یورو ۲۰۱۶

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تلگراف، بینگ مایکروسافت توانسته است، نتایج تمامی مسابقات فوتبال یورو 2016 را با استفاده از جست و جوهای اینترنتی، ارزیابی شرایط تیم ها و گزارش های رسانه های مختلف، پیش بینی کند.

پیش بینی های بینگ نشان داده است که برخلاف نظر عموم در خصوص وضعیت خوب انگلستلن، تیم این کشور نتایج بسیار ضعیفی را در بازی های یورو 2016 خواهد گرفت.

براساس پیش بینی موتور جست و جوگر بینگ انگلستان، هر چند که تیم فوتبال این کشور از مرحله ی گروهی مسابقات یورو 2016 صعود می کند، اما در نهایت از اسپانیا شکست می خورد و توسط این کشور از دور رقابت های یورو 2016 حذف خواهد شد.

جست و جوی بینگ به جزییات برد و باخت های کشور انگلستان نیز اشاره کرده است. براساس پیش بینی های بینگ، تیم فوتبال کشور انگلستان در دور گروهی، پس از انجام سه بازی، 7 امتیاز کسب می کند و به مرحله ی بعدی صعود خواهد کرد.

این تیم در برابر ترکیه و پرتغال به پیروزی خواهد رسید و در نهایت از اسپانیا شکست خواهد خورد.

براساس پیش بینی هوش مصنوعی مایکروسافت، در یورو 2016، تیم فوتبال کشور آلمان به قهرمانی می رسد.

در سال های گذشته، هوش مصنوعی مایکروسافت، رقابت هایی مانند حام جهانی فوتبال و مراسم اسکار را پیش بینی کرده بود و همه ی پیش بینی های صورت گرفته توسط این ماشین به حقیقت پیوست، انتظار می رود که پیش بینی های بینگ در خصوص مسابقات یورو 2016 نیز به درستی پیش بینی شود.

براساس پیش بینی های محققان Yahoo و Tumbir نیز، در این دوره از رقابت ها، آلمان به قهرمانی خواهد رسید.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    1 0
    ممنون از مطالبتون فوق العادست اگه میشه اطلاعات بیشتری در مورد پیش بینی این برنامه درباره یورو 2016 برام ارسال کنید . مرسی