محصول جدید فیلیپس در واقع یک مسواک برقی متصل به بلوتوث است که قصد دارد مانند یک دندان پزشک عادت های مربوط به مسواک زدن افراد را بهبود ببخشد.

مسواک جدید فیلیپس با در نظر گرفتن دندانپزشکان طراحی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، چندی پیش شرکت نوپای ONVI مسواکی را معرفی کرد که در آن دوربینی برای مشاهده نزدیک دندان ها تعبیه شده بود. اما محصول جدید فیلیپس بیشتر شبیه به مسواک هوشمند اورال – بی عمل می کند و در واقع یک مسواک برقی متصل به بلوتوث است که قصد دارد مانند یک دندان پزشک عادت های مربوط به مسواک زدن افراد را بهبود ببخشد.

این مسواک جدید که Sonicare FlexCare Platinum Connected نام گرفته، هم چنین می خواهد از دهان شما نقشه سه بعدی تهیه کند. این اولین مسواکی است که فیلیپس آن را همراه با اپلیکیشن مخصوصش عرضه می کند. امکانات آن هم همچون اسم طولانی اش، زیاد است، چرا که به گفته یکی از مسئولان فیلیپس، مسواک هوشمندی که تنها به قابلیت اتصال به اینترنت مجهز شده و هدف خاصی را دنبال نمی کند هیچ فرقی با مسواک معمولی ندارد و هزینه برای آن بی فایده است.

از جمله امکانات این محصول به جز بلوتوث، می توان به اضافه شدن سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج اشاره کرد تا شخص متوجه شود مسواک در کدام قسمت دهانش قرار دارد و کیفیت مسواک زدن او چطور است و اگر نقطه ای وجود داشته باشد که لازم باشد دقت بیشتری به آن شود، مسواک آن را به شخص اطلاع می دهد. این مسواک هم چنین می تواند اطلاعات دیگری از قبیل میزان فشاری که در هنگام مسواک زدن به دندان ها وارد می شود را در اختیار افراد قرار دهد.

اما نقشه سه بعدی دهان بیشتر برای دندان پزشکان طراحی شده تا آن ها مناطقی که به دلیل فشار زیاد یا کم مسواک دچار مشکل شده اند را تشخیص دهند. به کمک اپلیکیشن نیز می توان تعیین کرد که افراد باید وقتشان را بیشتر بر روی چه دندان هایی بگذارند. علاوه بر این، با امکان موسوم به touchup می توان دندان های فراموش شده حین مسواک را پیدا کرد.

قرار است مسواک Sonicare FlexCare Platinum Connected فیلیپس در ماه جولای با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.