قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه هشترود گفت: نباید دستگاه‌های فرهنگی جامعه در قبال فرهنگ اسلامی جامعه بی‌تفاوت باشند و باعث گسترش فرهنگ غربی و غیراسلامی در جامعه شوند.

انتقاد از بی‌تفاوتی دستگاه‌های فرهنگی در قبال فرهنگ اسلامی جامعه

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تولیدات فرهنگی که از بیت‌المال تولید می‌شود باید اخلاق و ارزش‌های دینی و اسلامی را رعایت کنند.

خطیب جمعه هشترود افزود: مسوولان فرهنگی جامعه باید منویات رهبری را در مورد تولیدات محصولات فرهنگی رعایت کنند و فرهنگ اسلامی اسلامی را به سوی غرب سوق ندهند.

رحیمی گفت: آسیب‌های اجتماعی و کذب از فرهنگ غیردینی و اسلامی عارض می‌شد که مسوولان فرهنگی باید در این زمینه هوشیار باشند.

امام جمعه هشترود در ادامه گفت: نباید دستگاه‌های فرهنگی جامعه در قبال فرهنگ اسلامی جامعه بی‌تفاوت باشند و باعث گسترش فرهنگ غربی و غیراسلامی در جامعه شوند.

وی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای گسترش دین اسلام و فرهنگ و اخلاق اسلامی برشمرد و گفت: رمضان ماه فرصت الهی است که انسان در این ماه تربیت دینی می‌یابد.

خطیب جمعه هشترود گفت: در ماه مبارک رمضان موقعیت بسیار حساس و ویژه‌ای برای کمک به مستمندان و فقرا ایجاد شده است که باید از آن، نهایت بهره‌برداری انجام شود.

وی گفت: مهمترین عمل در همه ایام به ویژه ماه مبارک رمضان این است که انسان گناه نکند و اگر در طول ماه مبارک رمضان موفق شویم که گناه نکنیم، بعد از ماه مبارک رمضان نیز می توانیم به این حرکت استمرار بخشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.