قدس آنلاین: سردسته سارقان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مشهد گفت: به علت فشارهای مالی زیاد اقدام به سرقت از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کردم و اکنون که دستگیر شده‌ام و در چنگال قانون گرفتار شدم از کرده خود پشیمانم و به دیگران هم توصیه می‌کنم که به سراغ کار خلاف نروند.

به علت فشارهای مالی زیاد اقدام به سرقت از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کردم/ از کرده خود پشیمانم

به گزارش قدس آنلاین، م ح سردسته سارقان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مشهد ظهر امروز در نشست خبری فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اصحاب رسانه که با موضوع دستگیری وی و همدستش برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من 30 ساله هستم و به علت فشارهای مالی زیاد از سال گذشته کار سرقت از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری را آغاز کردم.
وی افزود: به دلیل عدم پرداخت حقوق در محل کارم با مشکل مواجه شدم و سختی‌هایی هم برای همسر و فرزند بیمارم که دچار ماه‌گرفتگی شده ایجاد شد.
سردسته سارقان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مشهد خاطرنشان کرد: با تصمیم یکی از دوستانم اقدام به سرقت مسلحانه از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری گرفتم و اکنون که دستگیر شده‌ام و در چنگال قانون گرفتار شدم از کرده خود پشیمانم و به دیگران هم توصیه می‌کنم که به سراغ کار خلاف نروند.
م ح تصریح کرد: به علت فشارهای عصبی‌ای که داشتم در بیمارستان ابن سینا بستری شدم و در آنجا تحت درمان بودم و معتاد به شیشه بهم بودم، دوستم می‌گفت مصرف شیشه تو را شجاع و قوی می‌کند اما نتیجه آن دستگیری‌ام بود.
وی تأکید کرد: همه کارهای پشت پرده مانند خرید سلاح و مواد مخدر توسط همدستم انجام می‌شد در یکی از موارد چک سرقتی از مؤسسه مالی و اعتباری افضل توس شعبه خیابان شهیدعلیمردانی را که به مبلغ سه میلیون و 700 هزار بود نقد شد و در آخرین سرقتم هم کارم بی‌‍‌نتیجه ماند.
همچنین م ع همدست این سارق هم گفت: من 24 ساله و متآهل هستم که در دوران نامزدی بودیم و جهت تهیه وسایل لازم برای آغاز زندگی مشترک دست به سرقت زدم.
وی افزود: من میوه فروش هستم اما به دلیل تأمین مخارج زندگی‌ام دست به سرقت از بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری اقدام کردم.
همدست سارقان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری مشهد بیان کرد: 6 میلیون تومان برای خرید دو سلاح هزینه کردم و آخرین سرقتم هم از یک مؤسسه مالی و اعتباری بود و به داخل بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری‌ای هم که مأور داشتند نمی‌رفتیم تا دستگیر نشویم.
م ع تصریح کرد: به علت بی‌پولی تصمیم به ادامه سرقت گرفتم و کل پولی که در این مدت سرقت کردیم به مبلغ 20 میلیون تومان بود.
وی تأکید کرد: به همراه همدستم عهد بستیم که این سرقت آخرین سرقتمان باشد و به دنبال وام بانکی برویم که شناسایی و دستگیر شدیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.