یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت‌طلبانه اخیر ۲ جوان فلسطینی در قلب تل‌آویو را پاسخ طبیعی به جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی توصیف و تاکید کرد، انتفاضه قدس تا پایان اشغالگری اسرائیل ادامه دارد.

انتفاضه فلسطین تا پایان اشغالگری اسرائیل ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، «خضر حبیب» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درغزه، عملیات شهادت طلبانه 2 جوان فلسطینی در تل آویو را پاسخ طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین توصیف کرد. وی افزود: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هر نقطه‌ای از خاک فلسطین ادامه دارد و عملیات تل آویو در چارچوب دفاع ملت فلسطین از خویشتن در برابر جنایات صهیونیست‌ها بود. حبیب تاکید کرد: انتفاضه قدس گزینه ملت فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر و جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست است.
وی افزود: انتفاضه در خاک فلسطین تا پایان اشغالگری اسرائیل و رسیدن ملت فلسطین به حقوق کامل خود ادامه خواهد داشت. رهبر جهاد اسلامی فلسطین درباره آشتی ملی فلسطین در سایه تحرکات مصر در این خصوص گفت: پیشرفت جدیدی حاصل نشده اما ما منتظر ایفای نقش مصر در یکسره کردن پرونده آشتی ملی فلسطین هستیم.  وی افزود: مصر باید با دعوت از گروه‌های فلسطینی توافق پیشین قاهره را به اجرا گذارد و به اعتقاد ما مصر می‌تواند نقش کارآمدی در پیشبرد فتح و حماس در مسیر اجرای توافق قاهره داشته باشد.
در سایه تماس‌ها و دیدارهای دو هفته اخیر مقامات مصر با گروه‌های فلسطینی به نظر می‌رسد قاهره تحرکات جدیدی را در پرونده آشتی ملی فلسطین در پیش گرفته است.
این رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین از مظلومیت واقعی خویش در برابر اشغالگران دفاع می‌کند و به حمایت همه برادران عرب و مسلمان نیاز دارد.
حبیب سطح نزدیکی جنبش جهاد اسلامی به هر کشوری را مطابق با سطح حمایت آن از قضیه فلسطین دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.