سجاد محرابی و امید احمدی با تصمیم فدراسیون جهانی بوکس اجازه حضور در مسابقات گزینشی المپیک در باکو را نخواهند داشت.

محرومیت دو بوکسور ایران از حضور در مسابقات گزینشی المپیک

به گزارش قدس آنلاین،‌ در حالی طی چند روز گذشته، ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود اعلام شد که گویا از بین 9 بوکسور اعزامی به مسابقات جهانی، دو مشت زن کشورمان اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارند.

امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم تیم ملی کشورمان که 6 ماه پیش در مسابقات کیک بوکسینگ مبارزه کرده بود و به همین دلیل مسئولان کنفدراسیون آسیا اجازه مبارزه کردن به این بوکسور را در مسابقات قهرمانی آسیا(چین) ندادند و حالا دو روز پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه المپیک خبرها حاکی از آن است که این بوکسور حتی اجازه مبارزه کردن در رینگ جهانی باکو را نیز ندارد.

البته مسئولان آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) در نامه ای رسمی به فدراسیون بوکس کشورمان ابلاغ کرده‌اند که سجاد محرابی نماینده وزن 75 کیلوگرم نیز اجازه حضور در این رقابت‌ها را ندارد. طبق شنیده‌ها محرابی طی یک ماه اخیر با حضور در کشور تانزانیا مبارزاتی کرده که بر خلاف قانون آیبا است و به همین دلیل او تنها می‌تواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در ونزوئلا قرار است برگزار شود  وارد رینگ شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.