به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا نوایباغبان، اظهار داشت: هزینه لازم برای اجرای خط یک مترو در موقع آغاز، 950 میلیارد تومان برآورد شده بود که این روند با طولانی شدن پروژه و عدم تزریقهای مالی از سوی شهرداری و دولت در ادوار گذشته، امروز به 1500 میلیارد تومان رسیده است.
وی بر لزوم بهرهگیری از ظرفیت اوراق مشارکت برای تامین منابع خط یک و دو تاکید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: در اجرای برنامههای سال 95 و 96 باید پروژههای عمرانی را از حیث مالی و تاثیرات اجتماعی اولویتبندی کرده و منابع تکمیل خط دوم را از محل پروژههای غیر اولویتدار، تامین کنیم.
نوایباغبان اضافه کرد: بدون پایان خط دو، پیگیری سایر خطوط منطقی به نظر نمیرسد.
نظر شما