مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جوان مدافع حرم، عباس دانشگر صبح فردا دوشنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۵ از مقابل دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

جزئیات وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «عباس دانشگر»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم؛مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم،«عباس دانشگر»، امشب یکشنبه 23 خرداد ماه 95 ساعت 21 در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار می شود.پیکر شهید عباس دانشگر فردا دوشنبه24 خرداد 95، ساعت 8 صبح از دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تشییع و به زادگاهش «سمنان» رهسپار می شود.

مراسم استقبال از شهید دانشگر در سمنان ساعت 18 دوشنبه 24 خرداد در گلزار شهدای گمنام کوشک امام رضا(ع) سمنان برگزار و مراسم وداع نیز در همین روز از ساعت 22 در مکان گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی (ع) سمنان برگزار می شود.

پیکر این شهید مدافع حرم در روز سه شنبه 25 خرداد ماه ساعت 10 صبح از میدان سعدی سمنان به سمت امامزاده اشرف تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید عباس دانشگر متولد 72 اهل سمنان و از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بود که بیستم خرداد ماه در  دفاع از حریم اهل بیت(ع)  توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.