قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری محافل قرآنی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه نزول قرآن، همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن ویژه بانوان از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: در این محافل باشکوه قاریان برتر بانو هر روز یک جزء قرآن کریم را برای بانوان علاقه‌مند زائر و مجاور قرائت می‌کنند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سفره افطاری باشکوهی ویژه بانوان و آقایان در صحن‌ هدایت حرم مطهر امام رضا(ع) برپا می‌شود که بانوان روزه‌دار می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ با حضور در این صحن در محفل قرآنی ختم یک حزب قرآن کریم این مراسم حضور یابند.
حسینی تصریح کرد: علاوه بر این بانوان می‌توانند برای استفاده از کارگاه‌های حفظ قرآن کریم روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ الی ۱۲ با مراجعه به اتاق ۱۵ دارالقرآن الکریم در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
وی تأکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن کریم در صحن انقلاب اسلامی و صحن مسجد گوهرشاد ویژه عموم زائران برگزار شده و به صورت مستقیم از شبکه‌های یک، رادیو معارف و افق پخش می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: برگزاری کارگاه‌های تفسیر و حدیث، پاسخگویی به سؤالات قرآنی و مشاوره و تصحیح قرائت قرآن و نماز از دیگر برنامه‌های ویژه بانوان اداره علوم قرآن و حدیث حرم مطهر رضوی در ایام ماه مبارک رمضان است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.