رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوارگفت: میقات الرضای خسروجرد سبزوار شبانه روزی شد.

معصوم زادگان سبزوار شبانه روزی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین نیساری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار در گفتگو با خبرنگار اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائرین امام مهربانی علی بن موسی الرضا(ع)، بقعه متبرکه امامزادگان خسروجرد نیز مشمول طرح میقات الرضای شبانه روزی قرار گرفت. 
وی با اشاره به وجود 2 بقعه متبرکه سبزوار در مسیر جاده حرم مطهر رضوی، افزود: با اینکه بقعه متبرکه امامزاده حسن(ع) آزاد منجیر نیز میقات الرضای شهرستان محسوب می‌شود اما به دلیل عدم امکانات کافی، در حال حاضر فقط امامزادگان خسروجرد قابلیت پاسخگویی به زائران را به صورت شبانه روزی دارد.
نیساری خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور خادم ثابت آستان مقدس، 60 خادم افتخاری در شیفت شب ازاذان مغرب تا صبح، به زایران خدمت رسانی می کنند.
وی، اقامه نماز جماعت در سه نوبت و پاسخگویی به مسایل شرعی و اعتقادی توسط حجت الاسلام بکایی روحانی و کارشناس مذهبی اوقاف را از دیگر تمهیدات میقات الرضای شهرستان برشمرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار با توجه وجود 5 زائرسرا در بقعه متبرکه تصریح کرد:  آستان مقدس معصوم زادگان خسروجرد با وجود زائر سرا، حسینیه و امکانات رفاهی آماده میزبانی از مسافران و زائران بارگاه منور رضوی است.
یادآور می‌شود آستان مقدس امامزادگان پنج تن علیهم السلام خسروجرد در 6 کیلومتری غرب شهر سبزوار در جاده سبزوار شاهرود بین ابارش و خسروجرد واقع شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.